آخرین وضعیت ترافیکی در محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی در محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه (مهران، شلمچه، چزابه و خسروی) اظهار کرد: ترافیک در محور ایلام به مهران محدوده سه راهی کنجان چم و کمربندی مهران سنگین و در طول محور در هر دو جهت رفت و برگشت پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در جهت های رفت و برگشت محور های سرابله ـ. ایلام، حمیل ـ. سرابله و مهران به پایانه مرزی اضافه کرد: ترافیک در محور دهلران به مهران، عادی و روان است.

وی توضیح داد: در استان کرمانشاه، ترافیک در دو جهت رفت و برگشت کرمانشاه به اسلام آباد غرب و در جهت اسلام آباد ـ. قصرشیرین نیز پرحجم و روان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین ترافیک در محور های اسلام آباد ـ. ایوان و ایوان ـ. ایلام نیز روان است.

به گفته وی، ترافیک در دو جهت رفت و برگشت خرمشهر ـ. شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه نیمه سنگین و به صورت مقطعی سنگین و در جهت های رفت و برگشت حمیدیه ـ. بستان و بستان ـ. چزابه عادی و روان است.

رحمانی با اشاره به مه گرفتگی در محور اردبیل ـ. آستارا، گفت: در محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه نیز مداخلات جوی مشاهده نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52807

به "آخرین وضعیت ترافیکی در محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت ترافیکی در محور های مواصلاتی به مرز های چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید