آخرین ولخرجی رسانه ای تراکتور: روبرتو کارلوس در تبریز!

به گزارش مجله سرگرمی، این هم آخرین ولخرجی رسانه ای و خبرسازی باشگاه تراکتورسازی است که گزینه ای جدید رو نموده اند: روبرتو کارلوس در تبریز، با پیشنهاد دو میلیون دلاری!

آخرین ولخرجی رسانه ای تراکتور: روبرتو کارلوس در تبریز!

به گزارش خبرنگاران ، بعد از اینکه جدایی جان توشاک از تراکتورسازی تبریز قطعی شد، خبرهای زیادی در مورد گزینه های سرمربیگری این تیم به گوش رسید. در ابتدا نام جواد نکونام مطرح شد اما خیلی زود این مساله تکذیب شد چراکه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز ظاهرا فقط به دنبال سرمربی خارجی است که راهنمایی قرمزپوشان را به او بسپارد. با این تفکر، معلوم بود مربیان داخلی شانسی برای حضور روی نیمکت تراکتورسازی تبریز ندارند و محمد تقوی هم به عنوان دستیار باقی می ماند. بر این اساس، خیلی زود شایعه شد شانس کارلوس کی روش برای سرمربیگری تراکتورسازی تبریز بالا است. زنوزی روابطی با کی روش داشته که خیلی ها تصور می کردند حالا که فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد این سرمربی پرتغالی مشکل مالی دارد، احتمالا او به تراکتور می رود. این خبر، سر و صدای زیادی در تبریز به پا کرد اما این مساله زیاد طولانی نشد چراکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به تازگی سراغ روبرتو کارلوس ستاره سابق باشگاه رئال مادرید رفتند تا با او مذاکرات جدی را انجام دهند. جدی ترین گزینه باشگاه تراکتورسازی برای راهنمایی این تیم در لیگ برتر، فعلا روبرتو کارلوس اسطوره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی برزیل است و حتی شنیده می گردد در این بین مذاکراتی هم انجام شده است. بر اساس همین شنیده ها باشگاه تراکتورسازی از طریق یک مدیربرنامه بین المللی به کارلوس پیشنهادی 2 میلیون یورویی ارائه نموده و حالا منتظر پاسخ او هستند. به نظر می رسد روبرتو کارلوس بدش نمی آید کار خود را با یک تیم باشگاهی آغاز کند اما باید دید او در لیگ برتر ایران کار خواهد نمود یا نه.

این هم آخرین ولخرجی رسانه ای و خبرسازی باشگاه تراکتورسازی است که گزینه ای جدید رو نموده اند: روبرتو کارلوس در تبریز، با پیشنهاد دو میلیون دلاری!

310-11

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3574

به "آخرین ولخرجی رسانه ای تراکتور: روبرتو کارلوس در تبریز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین ولخرجی رسانه ای تراکتور: روبرتو کارلوس در تبریز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید