آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری چراغ تپه مینودشت

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی سامان دهی و اجرای روشنایی محور جهت گردشگری شهرستان مینودشت با اعتبار 3میلیارد و 500میلیون ریال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری چراغ تپه مینودشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی با اعلام این خبر اضافه کرد: با اعتبار 3میلیارد و 500میلیون ریال عملیات اجرایی ساماندهی و اجرای روشنایی فشار ضعیف محور راستا گردشگری چراغ تپه شهرستان مینودشت از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های ملی و استانی آغاز شد.

او به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره کرد و اضافه کرد: در عملیات اجرایی این فاز اجرای حدود یک کیلومتر روشنایی فشار ضعیف محور شامل 12 اصله تیرگذاری، 35 عدد چراغ روشنایی و یک دستگاه ترانسفورماتور روغنی 20هزارولت زمینی 25KVA پیش بینی شده است.

کریمی ادامه داد: در سال های قبل این اداره کل اقدام به احداث راستا پلکانی و محوطه سازی-اجرای زیر سازی راستا و احداث آبراهه در محور راستا- تکمیل زیرسازی و اجرای آسفالت محور و مبلمان بتنی طرح چوب و بخشی از روشنایی فشار متوسط راستا دسترسی با اعتبار 10 میلیارد و 826 میلیون ریال کرده است.

چراغ تپه یک تپه و عارضه طبیعی است که در حدود 3 کیلومتری جنوب شرقی شهر مینودشت واقع شده و دارای یک محیط تقریبا جنگلی است، همچنین چراغ تپه دارای یکی از سایت های مهم پروازی پاراگلایدر در سطح کشور بوده که همه ساله میزبان خلبانان پاراگلایدر کشور است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29160

به "آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری چراغ تپه مینودشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری چراغ تپه مینودشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید