آیا هزینه تور استانبول با نرخ دلار تغییر می نماید یا ثابت است؟

به گزارش مجله سرگرمی، تور استانبول به دلیل این که با ارز خارجی (دلار و یورو) محاسبه می گردد، مطمئناً دستخوش تغییرات بوده و قیمت آن می تواند تغییر کند. حال این که در شهر استانبول چه هتلی را انتخاب کنید؛ جای بسی تامل دارد. با شرایط کنونی که نرخ دلار افزایش چشمگیری دارد؛ نمی توان قیمت تور استانبول یا هتل استانبول را واقعی دانست.

آیا هزینه تور استانبول با نرخ دلار تغییر می نماید یا ثابت است؟

تور استانبول با توجه به شرایط کرونا، کاملاً با رعایت اصول بهداشتی برگزار می گردد که استانبولیار سایت تخصصی رزرو تور استانبول و هتل استانبول، مطابق با دستورات وزارت محترم بهداشت و درمان پزشکی کشور مبادرت به برگزاری تور می نماید. در سطر بالا ذکر کردیک که انتخاب هتل استانبول باید با آگاهی کامل انجام گردد تا با هزینه ای معقول بتوان سفری به یادماندنی را تجربه نمود.

پس برای رزرو هتل استانبول با قیمتی واقعی، همراه اطلاعات دقیق و عکس های آن به سایت استانبولیار مراجعه کنید یا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید. گفتنی است وجود کارگزاری استانبولیار در شهر استانبول این اطمینان را به شما می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید با استانبولیار در ارتباط باشید.

مسجد ایاصوفیه استانبول از مراکز تاریخی نزدیک هتل چراغان پالاس کمپینسکی

کدام هتل استانبول به مراکز تفریحی و توریستی استانبول نزدیک است؟

شهر استانبول به دلیل توریست پذیر بودن، می طلبد که هتل های بسیاری در این شهر ایجاد گردد. از این رو انتخاب هتل استانبول برای هر توریستی فاکتوری متفاوت دارد که برای آگاهی شما در ادامه به آن ها اشاره می گردد. اگر می خواهید به مراکز تفریحی و توریستی ستانبول نزدیک باشید توصیه می کنیم هتل های میدان تکسیم یا منطقه فاتح را انتخاب نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول یکی از هتل های عالی و با کیفیت میدان تکسیم است که دسترسی خوبی به میدان هیپودروم و دیگر مراکز تفریحی و توریستی دارد. در این هتل استانبول خدمات خوبی ارائه می گردد که رضایت هر توریستی را به خوبی جلب می نماید. قیمت مناسب، کیفیت خوب غذاها و ... از دیگر ویژگی های این هتل استانبول محسوب می گردد.

مرکز خرید فروم استانبول در نزدیکی هتل رادیسون بلو شیشلی

اما برای عده ای از توریستان دسترسی به مراکز خرید، فاکتوری مهم به شمار می رود که پیشنهاد استانبولیار به شما، هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول است. این هتل در خیابان شیشلی قرار گرفته که این خیابان قلب مراکز تجاری استانبول به شمار می رود. با اقامت در هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول به مرکز خرید فروم استانبول نیز دسترسی خواهید داشت.

علاقه مندان به اماکن تاریخی شهر استانبول می توانند هتل های محله سلطان احمد را انتخاب کنند. از جمله هتل هایی که در این محله قرار دارند می توان به هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول و هتل فورسیزن بسفوروس استانبول اشاره نمود. با رزرو هتل های ذکر شده می توانید به مسجد ایا صوفیه استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و موزه باستان شناسی قسطنطنیه دسترسی داشته باشید.

چه زمانی برای سفر به استانبول مناسب است؟

شهر استانبول به دلیل آب و هوای مدیترانه ای تابستان هایی گرم و مرطوب و زمستان های سرد دارد. بهترین زمان سفر به استانبول، فصل بهار و تابستان است که هوایی فوق العاده مطبوع در این شهر برقرار می باشد. بازدید از مکان های دیدنی شهر در این فصل می تواند کمی با سختی همراه گردد. زیرا در این زمان شهر استانبول سرشار از توریست بوده و به طبع، نمی توان آرامش خوبی در این زمان داشت.

نمایی از شهر استانبول و دریای مدیترانه

اما برای آن دسته از توریستانی که می خواهند در آرامش کامل همراه با قیمتی مناسب تر راهی شهر استانبول شوند، فصل پاییز و زمستان عالی می باشد. در این فصول هوا سرد بوده و باید لباس مناسب به همراه داشت. با تمام این تفاسیر، زیبایی استانبول در زمستان و پاییز هم مثال زدنی بوده و جذابیت های منحصر به خودش را دارد. البته این امر در زمان کریسمس (سال نو میلادی) صدق نمی نماید.

جهت رزرو تور استانبول چه سایتی معتبر است؟

تور استانبول در بسیاری از سایت ها تبلیغ می گردد که بعضی از آن ها نامعتبر هستند. ولی با رزرو تور استانبول از سایت استانبولیار می توانید با اطمینان خاطر همراه خانواده یا دوستان خود راهی شهر استانبول شوید. شماره های 02143000020 و 09121208120 در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شما خواهد بود تا بتوانید دقیق ترین اطلاعات را از کارشناسان استانبولیار دریافت نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111498

به "آیا هزینه تور استانبول با نرخ دلار تغییر می نماید یا ثابت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا هزینه تور استانبول با نرخ دلار تغییر می نماید یا ثابت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید