از بی خبری مسئولان تا جا ماندن دختران از پرواز

به گزارش مجله سرگرمی، دیدار تیم های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان حاشیه هایی داشت که علاوه بر تاخیر در شروع بازی دختران فوتبالیست، تیم ها به سختی وارد استادیوم شدند.

از بی خبری مسئولان تا جا ماندن دختران از پرواز

به گزارش خبرنگاران، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان امروز (آدینه) به مصاف هم رفتند که دیدار این دو تیم با نتیجه 13 بر صفر به سود نماینده کرمان به خاتمه رسید.

این دیدار حاشیه هایی داشت که باعث اعتراض و ناراحتی مسئولان تیم سیرجان شد. ماجرا از این قرار است که مسئولان تیم آذرخش شب قبل بازی از تیم سیرجان می خواهند که با تغییر استادیوم مسابقه از اکباتان به رسالت موافقت نمایند. اما روز مسابقه مسئولان حراست مجموعه مانع از ورود تیم ها به استادیوم می شوند.

مستوره یزدانی سرپرست تیم شهرداری سیرجان در این باره به خبرنگاران گفت: شب مسابقه به ما خبر دادند زمین مسابقه عوض می گردد و از ما خواستند موافقت کنیم بازی ساعت 12 در استادیوم دیگری برگزار گردد. با وجود اینکه اکثر بازیکنانمان برای شهرهای خود بلیت گرفته بودند اما سرمربی تیم ما قبول کرد. آقای خدایار مسئول تیم آذرخش هم قول داد که بازی دقیقاً 12 آغاز گردد. ساعت 11 که به استادیم رفتیم حراست ما را راه نداند و گفتند اصلاً خبر نداریم و هیچ نامه نگاری برای هماهنگی با ما انجام نشده است.

او در این مورد اضافه نمود: از طرف حراست استادیوم خیلی با ما بدرفتاری شد. بازیکنانمان تا ساعت 13 کنار پیاده رو مانده بودند تا اینکه 13 و 30 دقیقه اجازه ورود دادند و ساعت 14 هم بازی آغاز شد. اما تمام بازیکنانمان که بین ساعت 14 تا 16 بلیت داشتند از پرواز خود جا ماندند.

یزدانی بیان نمود: برای نوع میزبانی پایتخت تاسف می خوریم. وقتی اینگونه در لیگ شرکت می نمایند لیگ بانوان و سازمان فوتبال را زیر سوال می برند. مگر می گردد تا این حد ناهماهنگی وجود داشته باشد. آخر بازی هم به مسئول آذرخش گفتم اما اصلاً هیچ جوابی به من نداد و انگار نه انگار اتفاقی افتاده است.

او اضافه نمود: در شهرهای لب مرز هم کوشش می نمایند تا لیگ را به خوبی برگزار نمایند. حیف است در پایتخت اینگونه لیگ بانوان را زیر سوال می برند. ما هزینه های زیادی نموده بودیم و هزینه پرواز را ضرر کردیم اما کسی معذرت خواهی هم نکرد. بازیکنانمان خیلی اذیت شدند.

به گزارش خبرنگاران، بارها پیش آمده تیم هایی که برای بازی با تنها نماینده تهران به پایتخت سفر می نمایند، از وضعیت زمین و نحوه میزبانی رضایت چندانی ندارند. چندی پیش هم بازی تیم آذرخش با ذوب آهن در استادیومی برگزار گردید که پر از گل و لای بود به گونه ای که بازیکنان تیم ذوب آهن مجبور شدند برای آغاز نیمه دوم لباس های خود را تعویض نمایند. کیفیت زمین در آن بازی هم مورد اعتراض مسئولان ذوب آهن نهاده شد. در حالی که انتظار تیم ها بر این است که تهران میزبانی بهتری از فوتبال بانوان داشته باشد اما اینگونه نیست و گویا مسئولان پایتخت نگاهی جدی به بانوان فوتبالیست ندارند. نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان به خاتمه رسید و انتظار بر این است که مسئولان تیم آذرخش نسبت به شیوه میزبانی در لیگ بانوان تجدید نظر و با در نظر دریافت کیفیت های لازم برای بانوان فوتبالیست اقدام به برگزاری بازی ها نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13296

به "از بی خبری مسئولان تا جا ماندن دختران از پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بی خبری مسئولان تا جا ماندن دختران از پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید