استعفای دو مدیر وزارت ورزش بعد از دریافت حکم ریاست فدراسیون!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته با وجود شرایط حاد کرونایی انتخابات دو فدراسیون دوومیدانی و جانبازان و معلولان برگزار گشت. در این انتخابات افشین داوری و سید محمد شروین اسبقیان به ترتیب آرای لازم برای ریاست در این دو فدراسیون را به دست آوردند.

استعفای دو مدیر وزارت ورزش بعد از دریافت حکم ریاست فدراسیون!

داوری و اسبقیان که پیش از این به انتخابات دیگر فدراسیون ها نیز ورود کرده بودند در شرایطی مجامع اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشتند که در وزارت متصدی پست های مشخص کننده ای هستند. داوری مدیریت توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها را بر عهده دارد و اسبقیان هم سال هاست که در دفتر امور مشترک فدراسیون ها مدیریت می کند.

با این حساب حضور همزمان آنها در وزارت ورزش و فدراسیون های دوومیدانی و جانبازان و معلولان به خاطر مطرح شدن دوشغله بودن شان منع قانونی دارد. بنابراین داوری و اسبقیان برای تصدی پست های جدید خود در ورزش ملزم به کناره گیری از پست فعلی خود در وزارتخانه هستند. البته آنها تا زمان دریافت حکم ریاست خود برای فدراسیون های مربوطه هیچ منعی برای ادامه مدیریت در وزارت ورزش ندارند.

در واقع طبق قانون تا زمانیکه وزیر ورزش برای داوری و اسبقیان حکم ریاست در فدراسیون دوومیدانی و جانبازان و معلولان را صادر نکرده آنها منعی برای آمد و رفت مدیریتی در وزارت ورزش ندارند اما پس از صدور حکم استعفای آنها الزامی است.

انتخابات فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون جانبازان و معلولان هفته گذشته و طی روزهای 19 و 21 اسفندماه برگزار شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76712

به "استعفای دو مدیر وزارت ورزش بعد از دریافت حکم ریاست فدراسیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای دو مدیر وزارت ورزش بعد از دریافت حکم ریاست فدراسیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید