استقبال خوب از نمایشگاه جلوه جنوب در خرمشهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه نقاشی جلوه جنوب از آثار نقاشی چهار هنرمند خوزستانی از 7 فروردین تا امروز در مجتمع تجاری اداری امام رضا (ع) خرمشهر برای بازدید عموم دایر است.

استقبال خوب از نمایشگاه جلوه جنوب در خرمشهر

علاالدین زویدات مسئول برگزاری این نمایشگاه که با همکاری سازمان منطقه آزاد برگزار شده است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از آثار عبدالقهار عامریان، فاطمه عبیات، اخلاص مزرعه و زینب بحرینی در سبک رنگ روغن و سیاه قلم است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه سومین نمایشگاه از این نوع است که در خرمشهر برپا شده است و در آن 40 اثر به نمایش گذاشته شد.

زویدات انتقال فرهنگ جنوب به سایر هموطنان را هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت: هدف از برپایی نمایشگاه جلوه جنوب که کوشش نموده نمایی از جلوه های زندگی مردم عرب خوزستان را به تصویر بکشد، انتقال فرهنگ جنوب به مسافران نوروزی است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس مرکز تجاری که محلی عمومی است برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد که مورد استقبال خوب نیز نهاده شد.

فاطمه عبیات یکی از هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه نیز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تمام چهره های ترسیم شده واقعی هستند و بعضی جلوه ها همچون خالکوبی ها و پا بندها زینت های رایج مردم خوزستان است که من نیز یکی از آنها هستم.

وی به آئینه کاری در بعضی آثارش اشاره نمود و شرح داد: آئینه نماد روشنی و چشم دریچه روح آدمی است که داشتن دریچه روشن برای روح، آرزوی من برای تمام زنان دنیا از جمله زنان خوزستان است.

این نمایشگاه از 7 تا 10 فرودین برای بازید عموم دایر بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17816

به "استقبال خوب از نمایشگاه جلوه جنوب در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خوب از نمایشگاه جلوه جنوب در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید