اهداف کیفی صنعت خودرو مشخص و ابلاغ شد

به گزارش مجله سرگرمی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای امسال مشخص و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.

اهداف کیفی صنعت خودرو مشخص و ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذار صنعتی در ایران، وظیفه سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد شرکتهای خودروسازی و قطعه سازی را بر عهده دارد.

در همین راستا اخیرا این وزارتخانه اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سال کاری 1397 را مشخص و برای اجرا به خودروسازان ابلاغ نموده است.

آنالیز این ابلاغیه که نسخه ای از آن به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است نشان می دهد که براساس هدف گذاری انجام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا سرانجام سال 1397 شاخص رضایت مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای سواری باید به عدد 712 امتیاز از 1000 امتیاز، ارتقا یابد.

این هدف گذاری در حالی است که در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، میانگین رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برابر با 689 امتیاز از 1000 امتیاز بوده است.

در شاخص میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت هدف گذاری نموده که تا سرانجام امسال این شاخص به عدد 750 امتیاز از 1000 امتیاز، ارتقا یابد.

این در حالی است که در آخرین ارزیابی انجام شده متوسط رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری برابر با 672 امتیاز از 1000 امتیاز بوده است.

همچنین براساس هدف گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شاخص میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری نیز میانگین رضایتمندی مشتریان تا سرانجام سال 1397 باید به عدد 765 امتیاز از 1000 امتیاز، ارتقا یابد.

در آخرین ارزیابی انجام شده در این رابطه میانگین رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری برابر با 698 امتیاز از 1000 امتیاز بوده است.

اهداف کیفی مشخص گردیده برای صنعت خودرو چندی پیش از سوی مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به تمام شرکتهای خودروساز و واردنماینده خودرو ابلاغ و از این شرکتها خواسته گردیده گزارش درصد پیشرفت برای تحقق اهداف مشخص گردیده در هر یک از حوزه های سه گانه یاد گردیده را به صورت ماهانه به این وزارتخانه گزارش نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1569

به "اهداف کیفی صنعت خودرو مشخص و ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداف کیفی صنعت خودرو مشخص و ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید