اینستاگرام به زودی اجازه تگ کردن دوستان در ویدئوها را می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، وب سایت 1 پزشک: اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که بی شک همه ما کاربران را ذوق زده خواهد نمود.

اینستاگرام به زودی اجازه تگ کردن دوستان در ویدئوها را می دهد

سال ها است این اپلیکیشن شبکه اجتماعی امکان تگ کردن دوستان در عکس ها را می دهد ولی در ویدیوها تگ گذاری میسر نبود. حالا خبر رسیده بعضی از کاربران اینستاگرام می توانند دوستان شان را در ویدیوها تگ گذاری نمایند.

البته، روش تگ گذاری در ویدیو متفاوت از عکس ها است. یک کلید در پایین سمت چپ ویدیو ظاهر شده که شامل فهرستی از دوستانی است که تگ شده اند. به این معنی که برای مشاهده تک ها باید وارد صفحه جداگانه ای شوید.

بنابراین، به نظر نمی رسد همانند عکس ها بتوان دوستان را روی عکس خودشان تگ کرد ولی چون یک ویژگی در حال آزمایش است؛ امکان تغییر روال آن وجود دارد.

اینستاگرام به سایت تک کرانچ گفته است فعلا در حال آزمایش این ویژگی هستند و تعداد کمی از کاربران به طور تصادفی امکان تگ کردن دوستان شان را در ویدیوها دارند.

اینستاگرام می گوید فعلا تگ های ویدیو فقط در اپلیکیشن موبایل قابل مشاهده هستند و در نسخه تحت وب این ویژگی پیاده سازی نشده است.

5 سال انتظار برای یک ویژگی

کاربران از سال 2013 می توانند روی اینستاگرام ویدیو آپلود و منتشر نمایند. زمان زیادی است کاربران منتظر افزوده شدن این قابلیت هستند و به نظر می رسد انتها پس از 5 سال، تگ دوستان روی ویدیوها میسر می گردد.

اینستاگرام در ماه های اخیر تمرکز زیادی روی قابلیت های ویدیویی داشته و پلتفرم IGTV یک نمونه از این کوشش ها است. این شبکه اجتماعی به خوبی صندلی و ترافیک ویدیو در میان کاربران و اینترنت را درک نموده است و می داند این روزها عکس ها ارزش کمتری نسبت به ویدیوها پیدا کردند.

تگ کردن دوستان در ویدیوها می تواند بازدیدها و مشارکت بیشتر کاربران در این پلتفرم را به همراه داشته باشد. این دقیقا چیزی است که اینستاگرام به دنبال اش بوده و باید سال ها پیش پیاده سازی می کرد.

هنوز درباره زمان انتشار عمومی این ویژگی ارزشمند اینستاگرام هیچ اطلاعاتی درز ننموده است ولی پیش بینی می گردد به زودی تمام کاربران بتوانند ویدیوهایی با تگ دوستان ارسال نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27342

به "اینستاگرام به زودی اجازه تگ کردن دوستان در ویدئوها را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به زودی اجازه تگ کردن دوستان در ویدئوها را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید