بازگشت منشا به پرسپولیس و تیرهایی که به سنگ خورد

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به تمرینات این تیم برگشت که برخی به دنبال فراری دادن او از پرسپولیس بودند.

بازگشت منشا به پرسپولیس و تیرهایی که به سنگ خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس بیش از 5 ماه است که به بازیکنان و مربیان خارجی خود پرداختی نداشته و در این شرایط آنها این اجازه را طبق قوانین فیفا دارند تا قراردادشان را با پرسپولیس یکطرفه فسخ نمایند و راهی تیم دیگری شوند. آن هم در شرایطی که تمام پول قرارداد این فصل خود را تمام و کمال دریافت نمایند. مشابه اتفاقی که فصل گذشته به خاطر سهل انگاری مدیران وقت پرسپولیس در مورد آنتونی گولچ رخ داد.

در این شرایط برخی واسطه ها سعی داشتند گادوین منشا را هوایی نموده تا او نیز کاری را انجام دهد که مدافع کروات انجام داد. سفر منشا به ایتالیا فرصت خوبی بود تا این افراد این بازیکن را وسوسه نمایند تا به ایران برنگردد و حتی به او پیشنهاد رفتن به تیم های عربی را دادند. این موضوع تا جایی پیش رفت که مسئولان باشگاه پرسپولیس را هم نگران کرد؛ از این جهت که آنها پیش از این از دادن پاسپورت منشا به وی خودداری می کردند تا مبادا یکباره ایران را ترک کند. خطر فسخ یک طرفه قرارداد مربیان و بازیکنان بیخ گوش باشگاه پرسپولیس

منشا به خاطر شرایط حساسی که پرسپولیس دارد به تمرینات این تیم برگشت و با این کار هم طرفداران پرسپولیس را شاد کرد و هم باعث شد تیر آنهایی که قصد داشتند او را از ایران فراری دهند به سنگ بخورد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از بازگشت منشا به ایران ضمن تشکر از او، درخواست نموده اند چندروز دیگر صبر کند و به زودی باشگاه به این بازیکن پرداختی خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4634

به "بازگشت منشا به پرسپولیس و تیرهایی که به سنگ خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت منشا به پرسپولیس و تیرهایی که به سنگ خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید