برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از سوی شهرداری تهران

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت و گو اطلاع داد.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از سوی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگاران، فاطمه راکعی ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان شرکت در نمایشگاه از ابتدای بهمن ماه شروع شد، گفت: در دوره های گذشته حدود 30 درصد از غرفه ها به مراکز کوثر اختصاص می یافت، این بار اما کوشش می کنیم سهم کوثرها را افزایش دهیم تا حضور چشمگیرتری در کنار برندهای مطرح داخلی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده نمایشگاه به عرضه پوشاک، کیف و کفش اختصاص دارد، اظهارکرد: این محصولات در سالن های گلستان، تهران، پردیس و مهتاب ارائه می شوند و سایر محصولات همچون صنایع دستی، احتیاجمندی های شب عید و مواد خوراکی در چادرهای محوطه بیرونی و طبقه زیرین نمایشگاه به فروش می رسند.

مشاور شهردار تهران تاکید نمود: یکی از ویژگی های نمایشگاه زنان و فراوری ملی حضور برندهای مطرح کشور است که محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می نمایند. این روند سال جاری نیز ادامه دارد تا شهروندان در آستانه سال نو کالاهای مورد احتیاج را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

راکعی در انتها گفت: نمایشگاه زنان و فراوری ملی یکی از شناخته ترین نمایشگاه ها در حوزه پوشاک است؛ به طوری که اسفندماه سال گذشته حدود 110 هزار نفر از آن بازدید کردند. امیدواریم سال جاری نیز شاهد حضور گسترده شهروندان باشیم.

به گزارش شهرنوشت، چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفند از ساعت 10 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت و گو برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12846

به "برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از سوی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از سوی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید