برگزاری 6 کارگاه تخصصی در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کارگاه ها و نشست های تخصصی در حاشیه فجر سی و سوم با حضور اساتید بین المللی و سینماگران برگزار می گردد.

برگزاری 6 کارگاه تخصصی در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر

به گفته سعید نوری مدیر بخش نشست ها و کارگاه های تخصصی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، جزییات این رویدادها به توضیح زیر است:

کارگاه فراوری مشترک، اصول و روش ها توسط مدرس پیت برایان ریو از کشور نیوزلند که در کمپانی تو درگنز اینترتینمنت در زمینه فراوری سینمایی فعال است. برایان ریو بیش از سی سال در زمینه سینما فعالیت داشته است. او بنیانگذار موسسه اوریجینال کات است. این کارگاه در روز ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کارگاه ایده پردازی با حضور مدرس کانادایی جن میلر از کمپانی لونبی هلدینگز برگزار می گردد. میلر مشاور، مدرس، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده است و به عنوان سفیر رسانه کانادا به سراسر جهان سفر می نماید و به دنبال استعدادها و ایده های نو با فیلمسازان و سینماگران تعامل می نماید. این کارگاه در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت برگزار می گردد.

کارگاه اصول کارگردانی و راهنمایی بازیگران توسط کارگردان، تهیه کننده، طراح حرکت و فیلمنامه نویس بنام لهستانی کریستف زانوسی برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این کارگاه نهم اردیبشت ماه خواهد بود.

کارگاه اصول حرکات رزمی و اجرای صحنه های اکشن با حضور استنلی تانگ کارگردان، تهیه کننده، طراح حرکات، فیلمنامه نویس اهل هنگ کنگ برگزار می گردد.

اولین فیلم آمریکایی تانگ جنجال در برانکس با بازی جکی چان است. تانگ به تازگی برنده جایزه اسب طلایی چین شد. این کارگاه نیز دهم اردیبهشت برگزار می گردد.

کارگاه اصول و اجرای CGI توسط لوالوآ برتراند از کشور فرانسه برگزار می گردد. این مدرس از کمپانی جاست فوئل و مدمن فیلمز در زمینه جلوه های بصری، تهیه کنندگی و مدیریت فراوری فعالیت دارد. زمان برگزاری این کارگاه 11 اردیبهشت ماه خواهد بود.

نحوه ثبت نام در کارگاه ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

بخش بین الملل سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، از 5 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد. این نخستین باری است که بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر به صورت جداگانه برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48275

به "برگزاری 6 کارگاه تخصصی در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 6 کارگاه تخصصی در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید