بهترین استادیوم فوتبال دنیا از لحاظ موقعیت در کجا واقع است

به گزارش مجله سرگرمی، با رسیدن به فینال جام جهانی، تب فوتبال زمین را فرا گرفته‌است و همه چشم‌ها در 12 استادیوم روسی هستند که میزبان مسابقات هستند. از یک استادیوم دور افتاده در جزایر flung دور افتاده که قطعا می‌تواند به همتایان روس خود برای کسب پول خود از لحاظ موقعیت خیره‌کننده خود کمک کند.

بهترین استادیوم فوتبال دنیا از لحاظ موقعیت در کجا واقع است

ورزشگاه Eiði در روستایی به همین نام واقع در شمال غربی جزایر فارو واقع شده‌است. جمعیت آن کم‌تر از 700 نفر است و ورزشگاه آن خانه تیم محلی EB / Streymur است. زمین قدیمی که در لبه صخره قرار دارد اکنون به عنوان اردوگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در روز آن، یک ضربه اشتباهی می‌تواند توپ را ببیند که در اقیانوس ناپدید می‌شود. هر دو این سایت‌ها مناظر خیره‌کننده کوهستان و اقیانوس را ارائه می‌دهند و این مکان را به عنوان یک مکان زیبا برای چیزی که زیباترین بازی دنیا نامیده می‌شود، می‌سازند.

برای افراد ناآشنا با جزایر فارو، آن‌ها مجموعه‌ای از 18 جزیره در اقیانوس اطلس شمالی هستند و در نیمه راه بین ایسلند و نروژ واقع شده‌اند. آن‌ها آبشارهای حیرت‌انگیز دارند که از دامنه تپه‌ها پایین می‌ریزند و جزایر دست‌نخورده دست‌نخورده هستند که برای اکتشاف بسیار عالی هستند. شما کلبه‌های چند رنگی و کلیساهای چوبی با سقف پوشیده از علف را خواهید دید که بر روی grandly خشک و خشک و خالی از درخت تمرکز می‌کنند.

شما می‌توانید سفر قایق به the ( صخره‌های پرنده Vestmanna ) را در نظر بگیرید، که در آن شما با غارهای مصنوعی، straits باریک و صخره‌های 700 متری که از اقیانوس دور هستند را تجربه خواهید کرد. این صخره‌ها و غارها در طول ماه‌های تابستان برای هزاران پرنده دریایی از قبیل puffins، razorbills، guillemots و fulmars، مکان‌های مناسبی برای آشیانه سازی فراهم می‌کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد جزایر فارو به این جا نگاه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14

به "بهترین استادیوم فوتبال دنیا از لحاظ موقعیت در کجا واقع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین استادیوم فوتبال دنیا از لحاظ موقعیت در کجا واقع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید