تخلفات در نظام پزشکی کرج بالا گرفت، حضور غیرمنتظره دادستان کرج در محل نظام پزشکی

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که یکی از اعضای نظام پزشکی کرج شائبه فساد در این سازمان را مطرح کرده، دبیر مستعفی هیئت مدیره نظام پزشکی نیز از حضور غیرمنتظره دادستان عمومی و انقلاب کرج در این سازمان خبر داد.

تخلفات در نظام پزشکی کرج بالا گرفت، حضور غیرمنتظره دادستان کرج در محل نظام پزشکی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرنگاران، در حالی که چندی پیش عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی کرج از گم شدن پرونده تخلفات علیرضا ن. مشهور به جعبه سیاه شبکه فساد دارویی و شائبه فساد مالی در سازمان نظام پزشکی کرج پرده برداشته بود، رضا مسعودنیا، دبیر مستعفی هیئت مدیره این سازمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در این سازمان خبر داد.

وی در ارتباط با علت استعفایش از هیئت رئیسه نظام پزشکی کرج گفت: بنده به همراه دکتر حقیقی ریاست سازمان و دکتر شهبازی دادستان نظام پزشکی کرج بنا به شرایطی مجبور به استعفا شدیم.

مسعودنیا ادامه داد: دلیل استعفا را نمی توانم بگویم اما ما 3 نفر از عضویت در هیئت رئیسه سازمان نظام پزشکی کرج استعفا دادیم.

وی همچنین از حضور حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در محل نظام پزشکی کرج خبر داد و گفت: ایشان به دلیل این که مدعی العموم هستند برای اولین بار به نظام پزشکی کرج آمده اند!

واقعیت ماجرا چیست؟

یک عضو هیئت مدیره نظام پزشکی کرج در تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه امسال در نامه ای به شماره99/100/الف خطاب به حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج از مفقود شدن پرونده تخلفات علیرضا ن. یکی از اعضای محوری باند بزرگ فساد دارویی که سال گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه منهدم شده بود، خبر داده است.

همچنین این عضو هیئت مدیره در نامه ای خطاب به دادستان کرج از وجود برخی شائبه های مالی در سازمان نظام پزشکی کرج خبر داده و عنوان می کند که بسیاری از شکایات مردم از تخلفات علوم پزشکی توسط اعضای هیئت رئیسه مستعفی نظام پزشکی، متوقف و مسکوت می شده تا مردم به حقوق خود دسترسی نداشته باشند که از آن جمله مفقود شدن پرونده یکی از اعضای بزرگترین باند فساد دارویی استان البرز در نظام پزشکی کرج است.

اما همزمان با نامه مذکور که در تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه خطاب به دادستان کرج صادر شده بود، هیئت رئیسه نظام پزشکی کرج که طبق اظهارات نگارنده نامه، اتهامات اشاره شده در نامه مرتبط با آنها بوده است مجبور به استعفا شده که البته این استعفاها نیز همان روز مورد موافقت اعضای هیئت مدیره قرار می گیرد.

حضور دادستان کرج در نظام پزشکی /هیئت رئیسه برکنار شده حاضر به ترک صندلی ریاست نیستند

در میانه اتفاقات عجیب این روزهای نظام پزشکی کرج، حضور دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در این سازمان قابل توجه تر است که به نظر می رسد بی ارتباط با تخلفات رخ داده در سازمان مذکور و احقاق حقوق از دست رفته مردم نباشد. اما از سویی دیگر و در سازمان نظام پزشکی، هیئت رئیسه مستعفی که استعفای آنها به گفته اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی مطابق با تشریفات آیین نامه ای سازمان مورد پذیرش قرار گرفته است، حاضر به ترک صندلی ریاست نیستند نکته ای که در گفتگوی خبرگزاری خبرنگاران با رضا مسعود نیا، یکی از افراد مستعفی نیز مورد تأکید قرار گرفت! که البته با توجه به حضور دادستان شهر در این سازمان، این اقدام می تواند نوعی دهن کجی به مقام قضائی باشد.

بیشتر بخوانید؛

خیانت در امانت یک مؤسسه خیریه در زمان بحران کرونا/ کاسبی با سوءاستفاده از عضویت در سازمان نظام پزشکی کرج

شایان ذکر است چندی پیش نیز خبرنگاران گزارشی مبنی بر شائبه سوءاستفاده یکی از اعضای هیئت مدیره این سازمان تحت عنوان یک موسسه خیریه خبر داده بود که علی رغم ارتباط با مدیر روابط عمومی این سازمان و پیگیری های خبرنگار خبرنگاران، هیچ مقامی حاضر به پاسخگویی در این باره نشد.

4076/پ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93521

به "تخلفات در نظام پزشکی کرج بالا گرفت، حضور غیرمنتظره دادستان کرج در محل نظام پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات در نظام پزشکی کرج بالا گرفت، حضور غیرمنتظره دادستان کرج در محل نظام پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید