ترمه تراول؛ ایران را از نگاهی دیگر ببینید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/فارس ترمه تراول از استارتاپ های ایرانی با حوزه فعالیت بین المللی محسوب می گردد که در زمینه مدیریت تورهای گردشگری ایران فعالیت می نماید. این استارتاپ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد. گروه ترمه تراول، ساختن تجربه ای جدید از سفر به ایران را به عنوان هدف و تمرکز خود تعریف می نماید و سعی دارد تا بعضی از بزرگ ترین چالش های موجود بر سر راه گردشگران را در سفر به ایران، بردارد.

ترمه تراول؛ ایران را از نگاهی دیگر ببینید

گردشگرانی که تصمیم به سفر به ایران دارند، عموما به خاطر تبلیغات منفی رسانه ای، نگرانی هایی را تجربه می نمایند. مشکل اصلی آن ها، عدم شناخت کافی از شرایط سفر، امنیت، سفرهای داخلی بین شهرها و حتی ساختار فرهنگی ایران است. ترمه تراول در بخش هایی از وب سایت خود، اطلاع رسانی و فراوری محتوای اختصاصی پیرامون فرهنگ، تاریخ و جذابیت های توریستی ایران را انجام می دهد. درواقع همین فراوری محتوا بخش اصلی فعالیت های جذب گردشگر و هدایت آن ها را در ترمه تراول انجام می دهد.

یکی از خدمات اصلی ترمه تراول(Termeh Travel)، فراهم کردن ویزا سفر به ایران (Iran Visa) برای گردشگران است که با همکاری سازمان های قانون گذار و شرکت های باتجربه فعال در صنعت گردشگری انجام می گردد. ترمه تراول اولین مانعی را از سر راه گردشگران بر می دارد که عموما به عنوان یکی از اولین نگرانی ها در ذهن آن ها نقش می بندد. گردشگران با مراجعه به وب سایت ترمه تراول، اطلاعات شخصی خود را وارد می نمایند و تیم عملیاتی استارتاپ، بقیه مراحل اخذ مجوز و هماهنگ های دیگر را تا پیش از زمان آن ها انجام می دهد.

ترمه تراول سعی دارد تا با طراحی و برنامه ریزی تورهایی به صورت پکیج (Iran Tour Package)، به نوعی سفر گردشگران علاقه مند را به ایران تسهیل کند. پکیج ها عموما پس از مصاحبه شخصی با گردشگران طراحی می شوند و سعی شده است تا ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری کشور بسته به زمان و هزینه مورد نظر مخاطب، در آن ها گنجانده گردد. به علاوه پکیج های آماده ای نیز در سرویس های ترمه تراول دیده می گردد که انتخاب را برای گردشگران آسان تر می نماید.

تورهای پکیجی ترمه تراول، شهرهای اصلی مقصد گردشگری در ایران همچون اصفهان، شیراز، یزد، کاشان و تهران را پوشش می دهد. به علاوه بخشی از خدمات نیز به تورهای رایگان اختصاص دارد که نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا می نمایند. این تورها به صورت سفرهای یک روزه داخل شهری برگزار می شوند.

تورهای طبیعت گردی، بخش دیگری از خدمات گردشگری ترمه تراول هستند که جاذبه های طبیعی ایران را به عنوان هدف اصلی سفر در نظر می گیرند. کویرهای لوت و ورزنه و پیست اسکی توچال، از مقاصد اصلی هستند که درحال حاضر در بخش تورهای طبیعت گردی ترمه تراول در دست رس کاربران قرار دارند.

از خدمات اصلی ترمه تراول برای گردشگران، می توان به هماهنگی سرویس های حمل ونقل داخلی بین شهرهای ایران اشاره نمود که نگرانی آن ها را از سفرهای داخلی از بین می برد. ترمه تراول بسته به زمان تور و هزینه مورد نظر مشتری، سفر داخلی با قطار، اتوبوس یا هواپیما را برای گردشگر تنظیم می نماید. به علاوه امکان اجاره خودرو نیز در سرویس های این استارتاپ در نظر گرفته شده است.

مدل کسب وکاری ترمه تراول که کسب درآمد از گردشگران خارجی را به عنوان جریان اصلی خود در نظر گرفته است، مزایای زیادی را برای اکوسیستم گردشگری ایران به همراه دارد. به عنوان اولین مزیت می توان ارزآوری را مثال زد که در شرایط مالی کنونی، یکی از منابع پرسود درآمدی محسوب می گردد. به علاوه فراوری محتوای حرفه ای درباره ایران و جاذبه های گردشگری، علاوه بر جذب کاربر برای ترمه تراول، نقش فرهنگ سازی بین المللی را نیز ایفا می نماید که تأثیر آن، بسیار گسترده تر خواهد بود. ازطرفی انتشار تجربه گردشگران مشتری این استارتاپ در شبکه های اجتماعی، به نوعی نقش تبلیغات و فرهنگ سازی را با کمترین هزینه برای ایران انجام می دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66506

به "ترمه تراول؛ ایران را از نگاهی دیگر ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترمه تراول؛ ایران را از نگاهی دیگر ببینید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمه تراول؛ ایران را از نگاهی دیگر ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید