ترکش های بازگشت زیدان از مادرید تا لندن

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- بازگشت زین الدین زیدان به جمع کهکشانی ها نه تنها مادرید را تحت تاثیر قرار داده، بلکه ترکش های آن تیم ها و اشخاصی را در سراسر اروپا هدف گرفته است.

ترکش های بازگشت زیدان از مادرید تا لندن

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، زیدان به قولی که ماه مه سال گذشته و در لحظه وداع با رئال داد، وفا کرد و به جای گفتن خداحافظ از جمله به زودی شما را خواهم دید استفاده کرد.

و کلمه به زودی برای زیدان که شب گذشته با دیگر به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد، تنها 284 روز طول کشید و این در حالی است که تمام بخت های مادریدی ها برای کسب جام با توجه به حذف غیرمنتظره از لیگ قهرمانان اروپا به دست آژاکس، صدرنشینی با اختلاف بارسلونا در لالیگا و حذف از کوپا دل ری از دست رفته است.

در حقیقت، به غیر از غرور هیچ چیز دیگری برای رئالی ها باقی نمانده است که به خاطر آن بجنگند، اما این موضوع بدان معنا نیست که تاثیر کهکشانی ها نیز بر باد رفته؛ چرا که پس لرزه های ناشی از بازگشت زیدان در سراسر اروپا به ویژه در شمال و غرب لندن به وضوح محسوس است.

** بازگشت زیزو برای رئال به چه معنا است؟

در جریان مراسم معارفه زیدان که با اعلام عشق و وفاداری و البته پوشش کمی تردید برانگیز وی (شلوار جین) همراه بود، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال با شور و شعف خاصی زیزوی دوست داشتنی را به عنوان انتخابی (بلامنازع و قاطع) منبع اتحاد دوباره طرفداران متفرق شده مادریدی گفت.

راهنمایی رئال در فتح سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا و ثبت آمار 68.8 درصد پیروزی در مدت 2 سال نیم حضور در سانتیاگو برنابئو جای هیچ شبهه ای را برای بازگشت دوباره مرد فرانسوی باقی نگذاشت. با این حال، نه پرز و نه زیدان هیچکدام اشاره ای به موضوعات اقتصادی یا آینده تعدادی از ستارگان بزرگ مادرید نکردند.

این در حالی است که رئیس بلند پرواز رئال بی شک به منظور متقاعد کردن مرد فرانسوی برای پذیرش سکان راهنمایی تیمی آسیب دیده و همچنین به خطر انداختن شهرت و اعتبار بدون لکه اش، قول ها و تعهدات بزرگ و تا اندازه ای نشدنی داده است.

زیدان باید کنترل خریدهای تابستانی و همچنین خروجی ها را به دست بگیرد و این در حالی است که با توجه به عزم جزم رئال برای رود به عصری نوین، آینده سرخیو راموس کاپیتان وفادار مادریدی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته و باید دید که آیا پرز می تواند به تعهدات خود مبنی بر رویکردی غیرمداخله گرایانه در امور ورودی و خروجی ها پایبند بماند؟

** بازگشت زیدان برای گرت بیل چه معنایی دارد؟

آینده بیل در رئال با بازگشت زیدان بیش از پیش در معرض خطر قرار گرفته است. در واقع با وجود بی علاقگی مرد ولزی به باشگاهش در فصل جاری (با توجه به فعالیت توییتری - اظهارنظر در خصوص بهترین بازیکن تور گلف!)، روابط وی با زیدان در فصل گذشته نیز یکی از تیره و تارترین روابط محسوب می شد.

بدنبال ابراز ناراحتی بیل از تشویق نشدن توسط زیدان به دلیل دبل کردن در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، روند فوتبالی مرد ولزی در پایتخت اسپانیا که از سال 2013 شروع شده بود، سیر نزولی پیدا کرد و او حتی پس از جدایی کریستیانو رونالدو از درخشش ناکام ماند و حتی از سوی طرفداران طرد و در جریان شکست مقابل بارسلونا در اوایل ماه جاری، از سوی آنان هو شد.

با این حال، تاثیر همه جانبه زیدان در رئال می تواند برای بیل به مثابه آغوش محبت آمیز ای باشد که موجب آشتی دوباره وی با طرفداران گردد. با این حال این اتفاق غیر محتمل به نظر می رسد به ویژه با توجه به تعهدات زیزو برای خریدهایی داغ در تابستان امسال.

در سوی دیگر، قیمت پیشنهادی رئال برای بیل (75 میلیون یورو) می تواند برای این تیم و در راستای طعمه گذاری در جهت جذب ادن هازارد، کیلین امباپه و یا نیمار بسیار سودمند باشد.

** تاثیرات بازگشت زیدان روی تاتنهام

بازگشت زیدان برای تاتنهام سودمند است، چرا که هر گونه اهرم فشار یا برگ برنده ای که مائوریسیو پوچتیو سرمربی آرژانتینی تاتنهام انتظارش را می کشد، از بین برده است. از آنجا که یونایتد و رئال هر 2 پسران طرد شده خود را به باشگاه بازگردانده اند، اتاق پوچتینو در استادیوم اختصاصی تاتنهام بدون تردیدی حفظ و مهر و موم شده است.

رئال مادرید تابستان سال گذشته و تنها چند هفته پس از اینکه پوچتینو قرارداد خود را با تاتنهام برای پنج سال دیگر تمدید کرد، در صدد جذب وی برآمد. علاوه بر این مرد آرژانتینی هرگز تمایل خود را برای بازگشت به لالیگا پینهان ننموده و اخیرا نیز نظرات خود را مبنی بر به بن بست رسیدن تاتنهام و عدم توانایی این تیم برای بهبود جایگاهش به وضوح بیان نموده است.

با این وجود، مادامی که اوله گانر سولسشر ناکامی قابل توجهی را تا انتها فصل تجربه نکند و با توجه به تصمیم شیاطین سرخ برای انتصاب وی به عنوان سرمربی دائمی که تا تابستان امسال اتفاقی محتمل به نظر می رسد؛ بازگشت زیدان به رئال هیچ گزینه دیگری را برای پوچتینو جز چسبیدن به تاتنهام باقی نمی گذارد.

** تاثیرات بازگشت زیدان بر چلسی

اخبار روز دوشنبه مادرید شادمانی به مراتب کمتری را در غرب لندن به همراه داشت، چرا که واقعیت نزدیک شدن روزهای انتهای حضور ادن هازارد در استمفوردبریج را بیش از پیش نمایان ساخت. گزارش اختصاصی روزنامه تلگراف در همان روز حاکی از آن بود که رئال چند روز پیش از بازگشت زیدان برای جذب هازارد وارد مذاکره با چلسی شده است.

این در حالی است که تمایل هازارد برای پیوستن به رئال با تغییرات مدیریتی اعمال شده در مادرید، شدیدتر خواهد شد چرا که ستاره بلژیکی پیش تر با جمله همه از عمق احترامی که برای زیدان چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت سرمربی قائلم، آگاهند؛ او اسطوره من بود و بی شک بازی کردن تحت راهنمایی زیدان، رویایی است مراتب تحسین و تمجید خود را نسبت به زیرو عنوان نموده بود.

علاوه بر این، زیدان نیز در سال 2015 پس از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از هازارد به عنوان بازیکن مورد علاقه اش نام برده بود.

رویای هازارد در آستانه تحقق است اما هزینه دارد؛ با وجود انقضای قرارداد هازارد با چلس تا انتها فصل جاری، چلسی مبلغ فسخ قرارداد وی را 100 میلیون پوند عنوان نموده است. علاوه بر این، محرومیت نقل و انتقالاتی آبی ها تا ژانویه 2020 که البته با درخواست استیناف آبی ها روبرو شده است، موضوعات را بیش از پیش پیچیده نموده و اگرچه امضای قرارداد با کریستین پولیشیچ در ژانویه امسال کمی برای این تیم آرامش بخش محسوب می گردد، اما دیر یا زود (این تابستان یا تابستان سال بعد) ظاهرا هازارد چمدان خود را برای رفتن از لندن بسته است.

ورزشی**3991**3783**

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15795

به "ترکش های بازگشت زیدان از مادرید تا لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکش های بازگشت زیدان از مادرید تا لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید