تعلل پرسپولیس در پرداخت بدهی ها: منتظر حکم قضایی

به گزارش مجله سرگرمی، برخی طلبکاران پرسپولیس پرونده های قضایی جداگانه ای دارند که ابتدا باید تکلیف آنها تعیین گردد و سپس باشگاه پرسپولیس می تواند بدهی خود به این افراد را پرداخت کند.

تعلل پرسپولیس در پرداخت بدهی ها: منتظر حکم قضایی

به گزارش خبرنگاران ، خیلی از طلبکاران داخلی پرسپولیس هنوز پول شان را از این باشگاه نگرفته اند و منتظر تصمیم مسئولان قضایی برای دریافت مطالبات خود و پرداخت بدهی ها هستند. پرسپولیس البته در این چند ماه با خیلی از طلبکارانش تسویه حساب نموده اما هنوز بخشی از بدهی هایش مانده که برای صفر شدن حسابش باید آنها را هم پرداخت کند.

البته اولویت با بازیکنان و مربیان فعلی باشگاه است اما هیات مدیره برای کاهش میزان بدهی های باشگاه تصمیم به پرداخت بخشی از بدهی ها به بازیکنان و مربیان ایرانی پیشین پرسپولس گرفته تا تعداد پرونده هایش در کمیته انضباطی را کاهش دهد. مسئولان پرسپولیس پس از پرداخت بخش قابل توجهی از بدهی های این باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی، حالا تصمیم به اختصاص بخشی از بودجه خود برای پرداخت و تسویه بدهی های داخلی گرفتند.

البته این موضوع در خصوص بعضی از بازیکنان سابق این باشگاه هنوز حالت اجرایی پیدا ننموده است و آنها همچنان باید منتظر باشند. از قرار معلوم برخی طلبکاران پرسپولیس پرونده های قضایی جداگانه ای دارند که ابتدا باید تکلیف آنها معین گردد و سپس باشگاه پرسپولیس می تواند بدهی خود به این افراد را پرداخت کند.

2 - 180

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6729

به "تعلل پرسپولیس در پرداخت بدهی ها: منتظر حکم قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل پرسپولیس در پرداخت بدهی ها: منتظر حکم قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید