توقف مشروط اعتصاب معلمان اردنی پس از یک ماه

به گزارش مجله سرگرمی، سندیکای معلمان اردن پس از گذشت یک ماه از شروع اعتصاب، توقف مشروط اعتصاب تا یکشنبه آینده را اظهار داشت.

توقف مشروط اعتصاب معلمان اردنی پس از یک ماه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سندیکای معلمان اردن روز پنجشنبه(دیروز) اظهار داشت که بنا به درخواست دادگاه اداری، اعتصاب معلمان تا روز یکشنبه آینده به منظور تحقق خواسته های معلمان متوقف می گردد.

سندیکای مذکور از دولت اردن خواست تا شنبه شب به خواسته های معلمان پاسخ دهد و تأکید کرد که در صورت عدم پاسخ به این خواسته ها، اعتصاب معلمان ازسر گرفته می گردد.

دولت اردن هفته گذشته با اعطای کارانه به معلمان بر اساس رتبه بندی به میزان 33 تا 43 دلار در ماه موافقت کرد اما سندیکای معلمان با این طرح مخالف نموده و بر اعطای کارانه 50 درصدی به معلمان تأکید کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، نورالدین ندیم سخنگوی سندیکای معلمان درباره طرح های جدید دولت برای حل این بحران نیز گفت که دولت هیچ طرح جدیدی ارائه ننموده اما بعضی منابع مجلسی گفته اند که تعدادی از نمایندگان مجلس طرح هایی را ارائه نموده اند که با موافقت دولت روبرو شده و دو طرف در حال رایزنی درباره جزئیات آن هستند.

سندیکای معلمان همچنین تأکید نموده است که اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای تحت فشار گذاشتن معلمان از جمله احضار و هشدار به آن ها با هدف شکستن اعتصاب ، به نتیجه نخواهد رسید.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49206

به "توقف مشروط اعتصاب معلمان اردنی پس از یک ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف مشروط اعتصاب معلمان اردنی پس از یک ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید