تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی در یک شرکت دانش بنیان، ظرفیت تولید برای تمام نیاز کشو را داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه با حضور یک تیم 6-5 نفره پیروز به تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی شده ایم، گفت: عمده قطعات ساخت این دستگاه داخلی است و به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد، می توانیم تولید داشته باشیم.

تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی در یک شرکت دانش بنیان، ظرفیت تولید برای تمام نیاز کشو را داریم

محسن کارگر مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره تولید دوربین حرارتی توسط جوانان فعال و پویا در این شرکت گفت: با حضور یک تیم 6-5 نفره پیروز به تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی شدیم.

وی اضافه نمود: نخستین دوربین در زمان شروع بیماری کرونا ساخته شد به طوری که این دستگاه حرارت بدن را اندازه گیری می کند و افرادی را که دچار تب باشند را در زمان عبور شناسایی و از بقیه افراد جدا می کند.

این مدیرعامل شرکت دانش بنیان در ادامه اضافه نمود: این حرارت سنج در مکان های پرتردد و شلوغ همچون فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و سامانه های مسافربری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ازدحام جمعیت نمی توان دمای بدن افراد را به صورت تک به تک اندازه گرفت و در واقع یک اندازه گیری سریع حرارت بدن است.

کارگر یادآور شد: نخستین نمونه از این دستگاه طی مدت 10-7 روز با شروع ویروس کرونا ساخته شد و توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت شد و در یکی از گرمخانه های شهرداری نصب و راه اندازی شد به طوری که ظرفیت ساخت این دوربین حرارتی را برای نیاز کشور داریم.

هر چه نیاز کشور باشد تولید می کنیم

وی با بیان اینکه محدودیتی در تولید دوربین حرارتی وجود ندارد، گفت: عمده قطعات ساخت این دستگاه داخلی است و به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد می توانیم تولید داشته باشیم.

وی در انتها گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر نیازها و ظرفیت های کشور برای استفاده از این دستگاه دسته بندی نشده و نیازها مشخص نیست ولی شرکت ما توان ساخت 200-100 عدد دوربین حرارتی را در ماه دارد و با توجه به ظرفیت های بالایی که داریم قادر به تولید بیشتری در این زمینه هستیم و با توجه به اولویت های کشور می توانیم خط تولید عادی شرکت را هدایت کنیم برای تولید دوربین حرارتی.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80409

به "تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی در یک شرکت دانش بنیان، ظرفیت تولید برای تمام نیاز کشو را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید دستگاه تصویربرداری حرارتی در یک شرکت دانش بنیان، ظرفیت تولید برای تمام نیاز کشو را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید