تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اردبیل رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه در راستای درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی

برومند صلاحی امروز 14 فروردین در جمع خبرنگاران از تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران این دانشگاه در راستای درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت فرایند پیشرفته آینده ایرانیان از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه در تأمین بخش عمده ای از نیاز بیمارستان های کشور به ست لوله ونتیلاتور EVA وارد عمل شده است، اضافه کرد: این اقدام در پی افزایش روزافزون نیاز کشور به تجهیزات لازم برای مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران صورت می گیرد.

صلاحی ادامه داد: این شرکت در حوزه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت داشته و بخشی از نیازهای تجهیزاتی بیمارستان ها را تامین می کند.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: این شرکت در حال حاضر روزانه یک هزار و 500 ست لوله ونتیلاتور EVA تولید میکند که این میزان قابل افزایش به حدود 4 هزار ست در روز است.

مهدی عبداله زاده مدیرعامل شرکت فرایند پیشرفته آینده ایرانیان نیز در این خصوص گفت: ست لوله ونتیلاتور EVA یکبارمصرف دارای طراحی مناسب برای اتصال به دستگاه ونتیلاتور بوده و ضد انسداد و فاقد هرگونه نشتی در سیستم است.

وی اضافه کرد: این ست دارای کانکتورهای محکم و مقاوم بوده و ضمن سازگاری با محیط زیست، در دو سایز بزرگسال و اطفال تهیه میشود.

به گزارش خبرنگاران، عبداله زاده ادامه داد: دستگاه ونتیلاتور که اخیرا در کشور بومی سازی شده است، دستگاهی است که تنفس را برای بیمارانی که به طور طبیعی قادر به تنفس نیستند فراهم نموده و انتقال هوا از طریق لولههای ونتیلاتور به ریه بیمار صورت میگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81212

به "تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید