فراوری و انتشار بیش از 1000 محتوا از جاذبه های گردشگری اردبیل در سال 98

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از فراوری و انتشار بیش از هزار مورد محتوا برای معرفی جاذبه های گردشگری استان در طی سال گذشته اطلاع داد.

فراوری و انتشار بیش از 1000 محتوا از جاذبه های گردشگری اردبیل در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی عصر روز دوشنبه 12 فروردین 99 بیان داشت: معرفی جاذبه های گردشگری استان یکی از اولویت های اصلی ما در سال گذشته بود که در این راستا بیش از 1000 مورد محتوا ازجمله کلیپ، عکس و گزارش فراوریشده است.

او گفت: معرفی جاذبه های گردشگری استان در سطح ملی و بین المللی از وظایف بسیار مهم اداره کل است و در این راستا در سال گذشته بیش از 1500 دقیقه برنامه از شبکه های استانی، ملی و بین المللی پخش شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با اشاره به اهمیت فراوری محتواهای جذاب در جذب گردشگران، گفت: پنج سایت فعال در حوزه گردشگری در سطح استان فعال است که به سه زبان مختلف محتواهای جذابی برای مخاطبان فراوری می نماید.

فلاحی با اشاره به اینکه سه مورد از این سایت ها در نمایشگاه بهمن ماه سال جاری از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بهره برداری رسید، ادامه داد: پنج نرم افزار دیگر نیز توسط فعالان حوزه گردشگری در سطح استان راه اندازی شده است که محتواهای موردنیاز را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می دهد

او اضافه نمود: همزمان با شیوع بیماری کرونا و به تعویق افتادن سفرها در نوروز، واحد روابط عمومی اقدام به انتشار بیش از 300 مورد محتوا در فضای مجازی نموده است که علاقه مندان می توانند با هشتگ های سفرمجازی و مانور تبلیغات گردشگری در فضای مجازی باقابلیت های گردشگری اردبیل آشنا شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80967

به "فراوری و انتشار بیش از 1000 محتوا از جاذبه های گردشگری اردبیل در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری و انتشار بیش از 1000 محتوا از جاذبه های گردشگری اردبیل در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید