جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان اجاره دار از جان باختن چهار نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران

سید جلال ملکی در مصاحبه با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، در مورد حادثه آتش سوزی اظهار کرد: ساعت 13:30 ظهر امروز (یکشنبه بیست و چهارم فروردین ماه) یک مورد حادثه آتش سوزی ساختمان در خیابان اجاره دار، کوچه ماندگار به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در پشت بام این ساختمان دوطبقه، یک اتاق دیگر وجود داشت ،گفت: این اتاقک دچار آتش سوزی شده بود و در انتهای این اتاقک یک پستوی 3 متری بود که آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و باز کردن درب پستو با شرایط بی حال چهارمرد جوان روبرو شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهرانافزود: در قسمت پستو شعله ای سرایت نکرده بود و آن 4 نفر در آن فضای کوچک کاملا بی حال نقش بر زمین بودند که به تایید عوامل اورژانس هر 4 نفر جان باخته بودند.

ملکی گفت: آتش خیلی زود خاموش و همکاران از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند و محل برای بررسی عوامل فوت تحویل عوامل انتظامی شد و علت اصلی آن توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی می شود.

4076/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84068

به "جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید