جنگل ابر و شهر پلکانی مجن پوشش تلفن همراه ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/سمنان فرماندار شاهرود خواهان بهبود پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری این شهرستان و از جمله جنگل ابر شد و با اشاره به ترسیع در خدمات ارتباطی در دولت دکتر روحانی، گفت: 31 روستا از 49 روستای بهره مند از اینترنت پرسرعت شاهرود در دولت تدبیر و امید از این خدمات بهره مند شدند.

جنگل ابر و شهر پلکانی مجن پوشش تلفن همراه ندارند

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا هاشمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر ارتباطات، استاندار سمنان و معاونان وزیر برگزار گردید، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه بسیار زیادی به مناطق محروم و روستایی دارد.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در این شهرستان اضافه نمود: زیرساخت های ارتباطی این شهرستان در دولت دکتر روحانی با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

هاشمی با بیان اینکه تا قبل از این دولت تنها 18 روستای شاهرود از اینترنت پرسرعت بهره مند بودند، اعلام نمود: امروز تعداد روستاهای برخوردار از این خدمات در شاهرود به حدود 50 روستا رسیدند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه خدمات دولت در مناطق روستایی در این چند سال با جهش روبرو بوده است گفت: به همین دلیل سال جاری 230 هزار متر مربع برای 17 روستای این شهرستان آسفالت ریزی اجرا شده است. ضمن اینکه میزان بهره مندی روستاهای شهرستان از نعمت گاز بیش از متوسط های کشوری است و تا سال آینده همه روستاها از این خدمت بهره مند می شوند.

وی با اشاره به توسعه چشمگیر خدمات حوزه سلامت و بیمه همگانی اضافه نمود: در حوزه بیمه همگانی 14 هزار و 276 نفر که تا پیش از این دولت از هیچ بیمه ای بهره مند نبودند، تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

معاون استاندار سمنان به ظرفیت های این شهرستان در حوزه کشاورزی اشاره نمود و اضافه نمود: تا کنون 65 میلیارد و 321 میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح رونق فراوری با هدف فعال سازی واحدهای فراوریی و صنعتی و به ویژه واحدهای فراوریی بخش کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

این مقام ارشد اجرایی به جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان اشاره نمود و گفت: بسیاری از این جاذبه های طبیعی و از جمله جنگل ابر، شهر پلکانی مجن،تنگه داستان، جنگل اولنگ و...از مقاصد مهم گردشگری هستند.

وی با اشاره سفر گردشگران و طبیعت دوستان به مناطق مختلف شهرستان و از جمله جنگل ابر به مسائل ارتباطی در این جنگل منحصر به فرد اشاره و اظهار کرد: جنگل ابر و شهر پلکانی مجن که در شمار مناطق نمونه گردشگری نیز هستند از پوشش تلفن همراه برخوردار نیستند و انتظار می رود این مشکل، با توجه به اهمیت این مناطق و تعدد سفر گردشگران به آنها هر چه زودتر مرتفع گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73709

به "جنگل ابر و شهر پلکانی مجن پوشش تلفن همراه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل ابر و شهر پلکانی مجن پوشش تلفن همراه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید