حضور خبرنگاران در نمایشگاه اینوتکس 2019

به گزارش مجله سرگرمی، اینوتکس 2019، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری از 19 تا 22 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه فضای مناسبی برای ملاقات و شبکه سازی فعالان اکوسیستم فراهم شده است.

حضور خبرنگاران در نمایشگاه اینوتکس 2019

در اینوتکس سال جاری، خبرنگاران حامی سخنرانی های نمایشگاه است و خبرنگاران نکست، بازوی فناوری خبرنگاران به منظور جذب مشارکت علاقه مندان به کسب وکارهای مرتبط با هوش مصنوعی در این نمایشگاه حضور دارد. همچنین دکتر روح الله رحمانی، رئیس هیات مدیره خبرنگاران نکست، روز دوشنبه ساعت 10 تاا 10:30 سخنرانی با موضوع معرفی فرصت های سرمایه گذاری خبرنگاران نکست در استارتاپ ها در سالن سخنرانی نمایشگاه اینوتکس ارائه می دهد.

اینوتکس 2019 میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه است و فعالان استارتاپی و نوآوری از 62 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می نمایند. Inotex Pinch، رویداد Inotex Talent، کافه سرمایه اینوتکس و سخنرانی ها و پنل های فعالان و متخصصان اکوسیستم استارتاپی کشور، از دیگر برنامه های چهار روز این نمایشگاه است.

خبرنگاران از علاقه مندان و فعالان این حوزه دعوت می نماید در نمایشگاه اینوتکس 2019 حضور داشته باشند.

کمپین #هم-آوا-با-آرزوها از ارزش آفرینان خلاق و آینده باور دعوت می نماید تا با حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) در غرفه هم آوا، به کمپین #هم آوا-با-آرزوها بپیوندند تا یک صدا و هم آوا آرزوهایمان را زندگی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26814

به "حضور خبرنگاران در نمایشگاه اینوتکس 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور خبرنگاران در نمایشگاه اینوتکس 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید