خانه های جوان در نقاط مختلف استان بوشهر راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسین دهجان صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با جوانان شهرستان دیر با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت خانه های جوان گفت: فعال ترین خانه جوان استان بوشهر در شهرستان دیر فعال است.

خانه های جوان در نقاط مختلف استان بوشهر راه اندازی می گردد

وی با بیان اینکه به زودی خانه جوان شهر آبدان از توابع شهرستان دیر راه اندازی خواهد شد، گفت: با توجه به مطالبات و احساس نیازی که به طراحی شیوه های نوین برای بیان مطالبات و دغدغه های جوانان وجود دارد خانه های جوان می تواند در این راستا نقش راهبردی ایفا نماید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه نمود: باید کوشش کنیم تا زمینه حضور و مشارکت جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی را فراهم کنیم.

وی بیان نمود: تجربه ثابت نموده نیروی جوان توانمند و نخبه، با نیروی مضاعف برای توسعه جامعه خود کوشش می نماید و امید است که اعتماد به جوانان توانمند ومستعد به یک باور همگانی تبدیل و در جامعه نهادینه گردد.

استفاده از ظرفیت سمن ها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دیر نیز در این نشست گفت: وظیفه اصلی همه دستگاه های دولتی خدمت رسانی صادقانه به مردم است و مردم انتظار دارند این خدمات با کیفیت و صادقانه ارائه گردد.

مسعود تنگستانی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد می توانند بهترین مکمل و همراه برای رشد و توسعه باشند، گفت: وجود سازمان های مردم نهاد در هر جامعه ای ضروری به نظر می رسد که در این راستا موانع موجود بر سر راه آنان را باید برطرف نمود و مردم را بیشتر با کارنمودهای آنان آشنا کرد.

تنگستانی با بیان اینکه در حال حاضر 17 سمن در سطح شهرستان دیر در زمینه های مختلف فعال هستند گفت: سمن ها با تکیه بر توانمندی های مردمی بازوان قدرتمند دولت در اجرای طرح ها به شمار می روند که به صورت خودجوش و داوطلبانه بدون هیچ چشم داشتی به یاری آمده اند.

در این مراسم عبدالخالق قاعدی به عنوان مشاور امور جوانان فرماندار شهرستان دیر منصوب و از خدمات چندین ساله محسن عمرانی تقدیر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7682

به "خانه های جوان در نقاط مختلف استان بوشهر راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های جوان در نقاط مختلف استان بوشهر راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید