خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام سیدیان معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت و بیان داشت: خبرنگاران به‌راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی‌ هستند و بی‌شک این عزیزان پویایی، بالندگی، و نشاط که محرک حضور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است را به مردم جامعه اهدا می‌کنند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی هستند

وی افزود: هفده مردادماه روز خبرنگار فرصتی گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای همچون شهید محمود صارمی، شهید رهبر و دیگران که به معنای واقعی مصداق آیه ن وَ القَلَم وَ مَا یَسطرون می‌باشند و در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و بهانه‌ای برای یادآوری کوشش‌ها و خدمات ارزنده فعالان عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی است.

حجت الاسلام سیدیان بیان داشت: بی‌شک حضور اصحاب رسانه در صحنه های مختلف، همراه و همگام با کارکنان نیروی هوایی ارتش، باعث ایجاد فصل جدیدی از آشنایی آحاد مردم عزیز کشورمان با فعالیت‌های این نیرو شاخص و اثر گذار بوده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا عنوان کرد: هر یک از خبرنگاران میهن عزیز اسلامی، به ویژه مسئولین دایره اخبار در سطح پایگاه های نیروی هوایی در جهت شناساندن توانمندی‌ها و اقدامات نهاجا و ایثارگری کارکنان ولایتمدار این نیرو در سطح ملی و بین‌المللی آثار بسیار ارزشمندی را برای نهاجا در بر داشته است.

وی خبرنگاری را جز مشاغل سخت دنیا برشمرد و گفت: خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسئولان و آحاد مردم، با فعالیت خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می‌کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150

به "خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید