خبرنگاران ساعت کاری دستگاههای اجرایی قزوین تا سرانجام هفته تغییر کرد

به گزارش مجله سرگرمی، قزوین - خبرنگاران - شروع ساعت کاری دستگاههای اجرایی قزوین از فردا شنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت 8:30 دقیقه صبح اعلام شد.

خبرنگاران ساعت کاری دستگاههای اجرایی قزوین تا سرانجام هفته تغییر کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ، گفت : براساس مصوبه جلسه امشب کارگروه استانی مبارزه با کرونا، ساعت شروع به کار کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی ، خدماتی و قضایی استان قزوین از روز شنبه 10 اسفند تا پایان هفته ساعت 8:30 دقیقه صبح می باشد.

منوچهر حبیبی اضافه نمود: از همه مدیران دستگاه های اجرایی که با اقدامات پیشگیرانه زمینه کاهش خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان قزوین مهیا کرده اند تشکر می شود.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن عمومی و برنامه های گروهی در استان قزوین گفت: از شهروندان انتظار داریم در شرایطی که مدارس و مجالس و فعالیت های ورزشی، سینماها لغو و تعطیل شده انتظار می رود مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز جمعه/امروز/ گفت که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور 388 نفر است که 2 نفر آنها از استان قزوین هستند.

پیش از این مراکز علمی و دانشگاهی و تمامی مدارس استان قزوین تا پایان هفته گذشته تعطیل شده بود و همچنین تمامی مدارس این استان تا دوشنبه هفته آینده نیز تعطیل است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود.

در معمولی ترین حالت، این ویروس باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

دوره نهفتگی نسبتا طولانی این بیماری تنفسی مرگ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72981

به "خبرنگاران ساعت کاری دستگاههای اجرایی قزوین تا سرانجام هفته تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کاری دستگاههای اجرایی قزوین تا سرانجام هفته تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید