درگیری دوباره میان کارگران محلی و خارجی در قزاقستان

به گزارش مجله سرگرمی، کارگران محلی و خارجی در شهر قراغندی قزاقستان بار دیگر با هم درگیر شدند.

درگیری دوباره میان کارگران محلی و خارجی در قزاقستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آکی پرس، حدود 50 مرد جوان در تاریخ 123 آگوست بار در روستای ژائیرم در اطراف شهر قراغندی قزاقستان بار دیگر با کارگران خارجی درگیر شدند.

مردم محلی با حمله به قلمرو کارخانه ای که توسط کارگران ترکیه ای در حال ساخت است، حمله کردند. در اثر این حمله، 6 کارگر خارجی مجروح شدند. این کارگران هم اکنون تحت درمان هستند.

سرویس مطبوعاتی فرمانداری قراغندی در بیانیه ای اظهار داشت: درگیری در کارخانه معدن کاری و فرآوری ژائیرم بین افراد محلی و کارگران خارجی اتفاق افتاده است. چندین کارگر خارجی به صورت جزئی زخمی شده اند. ارلان کوشانوف فرماندار منطقه برای آنالیز و بهبود اوضاع به محل این کارخانه رفته است. اکنون این درگیری ها آرام شده است.

این درگیری به دلیل پرداخت ناعادلانه حقوق به کارگران قزاقستانی، که دریافتی کمتری نسبت به کارگران خارجی دارند، رخ داد.

ماه گذشته، پس از درگیری میان کارگران محلی و خارجی در یکی از میادین نفتی قزاقستان بیش از 100 کارگر خارجی این کشور را ترک کردند. در پی آن ماجرا 126 شهروند لبنانی، قزاقستان را ترک و به میهن خود بازگشتند.

29 ژوئن در استان آتیرائو قزاقستان بین کارگران شرکت کارگران СЕ و تنگیز شورآیل درگیری فیزیکی و لفظی رخ داد. دلیل این درگیری انتشار عکس یک دختر قزاق بود که علی داوود یک شهروند لبنانی آن را در شبکه های اجتماعی منتشر نموده بود. در آن درگیری ها در مجموع حدود 15 هزار قزاقستانی حضور داشتند که منجر به مجروحیت 40 نفر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37438

به "درگیری دوباره میان کارگران محلی و خارجی در قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری دوباره میان کارگران محلی و خارجی در قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید