دفاع عابدینی از عملکردش در مادرید، به دنبال سهمیه هستم نه خودنمایی

به گزارش مجله سرگرمی، مجتبی عابدینی در تبادل نظر با خبرنگاران با یادآوری اینکه در جریان دیدارهای انفرادی مسابقات جام جهانی اسپانیا، دیدار برابر حریف روسی خود در جدول 96 نفره را با نتیجه 15 به 14 واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت، گفت: اصلاً بابت این باخت و حذف زودهنگامی که از دیدارهای انفرادی داشتم، ناراحت نبودم حتی این موضوع وقفه ای ایجاد کرد تا برای دیدارهای بخش تیمی آماده تر شوم.

دفاع عابدینی از عملکردش در مادرید، به دنبال سهمیه هستم نه خودنمایی

وی توضیح داد: موضوع مهم دیگر اینکه حذف من تأثیری روی برنامه کلی تیم نداشت. ما به دنبال سهمیه تیمی هستیم و نتایج دیدارهای انفرادی در هیچ شرایطی تأثیری روی این هدف ندارد. نتایجی که بازیکنان در بخش انفرادی کسب می نمایند روی موقعیت خودشان تأثیرگذار است و نتایج بخش تیمی هم بر موقعیت تیم تأثیرگذار است. نتایج این دو بخش ارتباطی به هم ندارد. من هم به دنبال خودنمایی نیستم. می خواهم یاری حال تیم برای کسب سهمیه تیمی باشم.

این شمشیرباز اسلحه سابر در واکنش به این موضوع که به خاطر کسب سهمیه تیمی، عملکرد و نتایج در بخش انفرادی افت داشته است، تاکید نمود: اگر بخواهیم تمام فکر و ذهن خود را روی دیدارهای انفرادی و نتیجه گیری در این بخش بگذاریم، سهمیه تیمی را از دست می دهیم. از طرفی با کسب سهمیه تیمی، چهار بازیکن به المپیک توکیو اعزام می شوند که از میان آنها، سه نفر می توانند در دیدارهای انفرادی هم شرکت نمایند. بنابراین نباید دغدغه ای برای نتیجه گیری انفرادی و کسب سهمیه در این بخش داشته باشیم.

عابدینی با یادآوری اینکه تیم ایران در حال حاضر رنکینگ پنجم دنیا را در اختیار دارد، اظهار داشت: بر اساس رنکینگ دنیای، چهار تیم اول صاحب سهمیه دنیای می شوند ضمن اینکه تیم های اول هر قاره - که جزو چهار تیم اول رنکینگ نیستند - نیز به این سهمیه دست پیدا می نمایند. طبق رنکینگ دنیای ایران تیم برتر قاره آسیا به حساب می آید. در این رنکینگ، کره جنوبی که صدرنشین است، تنها تیم آسیایی به حساب می آید که از ما بالاتر است.

وی اضافه کرد: کوشش ما این است که از حضور نتیجه بخش در مسابقات کسب امتیاز المپیک، در رنکینگ دنیای صعود داشته باشیم و به عنوان چهار تیم اول این رنکینگ صاحب سهمیه شویم. در این صورت یک تیم آسیایی دیگر به عنوان تیم برتر قاره صاحب سهمیه می گردد و در واقع تعداد کشورهای آسیایی حاضر در المپیک، به سه کشور افزایش پیدا می نماید. کار سختی است اما مصمم به انجام آن هستیم.

ملی پوش شمشیربازی کشورمان با بیان اینکه تیم اسلحه سابر هفته آینده به مسابقات جایزه بزرگ روسیه اعزام می گردد، گفت: این رقابت ها فقط در بخش انفرادی برگزار می گردد. بعد از آن مسابقات قهرمانی آسیا (23 تا 28 خردادماه - توکیو) و مسابقات قهرمانی دنیا (26 تیرماه تا اول مردادماه - مجارستان) را داریم که بخش تیمی هم داشته و از ضریب امتیاز بالاتری هم برخوردار هستند. بعد از این دو رویداد هم حضور در جام دنیای الجزایر (25 تا 27 آبان ماه) را در برنامه داریم. باید بتوانیم تا خاتمه این رویداد کسب سهمیه تیمی خود را قطعی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23807

به "دفاع عابدینی از عملکردش در مادرید، به دنبال سهمیه هستم نه خودنمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع عابدینی از عملکردش در مادرید، به دنبال سهمیه هستم نه خودنمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید