رشد مالی آمریکا باز هم کاهش می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دفتر منطقه ای فدرال رزرو در آتلانتا، پیش بینی خود از نرخ رشد مالی این کشور را مجددا کاهش داد.

رشد مالی آمریکا باز هم کاهش می یابد

خبرنگاران، به نقل از سایت طلا؛ یکی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا بر این باور است که سیاست های انبساطی پولی و کاهش نرخ بهره نمی تواند تاثیرات منفی ناشی از جنگ تجاری با چین را کاهش دهد.

به گزارش رویترز، نیل کاشکاری رئیس فدرال رزرو میناپولیس در اظهاراتی تاکید نمود: کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا ابزار ناکارآمدی برای جبران خسارات وارد شده به اقتصاد این کشور ناشی از جنگ تجاری تمام عیار با چین است.

وی در ادامه اضافه نمود: البته فدرال رزرو آمریکا در شرایط کنونی چاره ای غیر از این ندارد که برای حمایت از رشد و رونق مالی، نرخ بهره را کاهش دهد.

کاشکاری گفت: اگر سرمایه گذاری در بخش تجاری همچنان کاهش یابد و اقتصاد به سوی رکود پیش رود، تصور می کنم فدرال رزرو باید هرآنچه را که می تواند انجام دهد تا اقتصاد را در جهت اصلی اش حفظ کند.

نگرانی های مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین فشار زیادی را بر مصرف کنندگان آمریکایی وارد نموده است.

امریکا و چین طی ماه های اخیر تعرفه های سنگینی را علیه واردات یکدیگر اعمال نموده اند. این مساله تاثیرات نامطلوبی را نیز بر رشد و رونق مالی دنیا داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44436

به "رشد مالی آمریکا باز هم کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد مالی آمریکا باز هم کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید