ساکت: ثبات در کادر فنی و آینده نگری سیاست فعلی باشگاه سپاهان است، نویدکیا فردی منطقی و واقع گراست

به گزارش مجله سرگرمی، گروه استان ها- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: احساس کردیم زمان آن رسیده که در کادر فنی سپاهان ثبات حاکم گردد و یاران وفادار سپاهان که روزهای متمادی پیراهن این تیم را به تن نموده اند باید اکنون در حوزه کادر فنی و مربیگری رسالت خود را انجام دهند.

ساکت: ثبات در کادر فنی و آینده نگری سیاست فعلی باشگاه سپاهان است، نویدکیا فردی منطقی و واقع گراست

محمدرضا ساکت در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، درباره حضور سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقات در موقعیت خاصی برگزار می گردد و تمام تیم ها تحت نظارت های خاص پزشکی قرار دارند و دریافت تست های مکرر از بازیکنان و عوامل تیم ها و گزارش مثبت یا منفی بودن آنها بر فرایند آماده سازی تمام تیم ها تأثیر جدی گذاشته است.

وی با اشاره به انصراف یکی از نمایندگان امارات به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به بیماری کرونا اضافه نمود: به هر حال برگزاری ادامه این رقابت ها الزام AFC بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: بازیکنان سپاهان کوشش کردند با وجود محدودیت های پزشکی و بهداشتی آمادگی خود را حفظ نموده و برای رقابت با حریفان خود آماده شوند.

وی گفت: همان طور که محرم نویدکیا نیز گفت تیم در مدت کوتاهی که از معرفی ایشان به عنوان سرمربی می گذرد نمی توانست تغییرات زیادی داشته باشد و نویدکیا از تکسیرا و کادر فنی قبلی درخواست کرد مسائل تیم را با هماهنگی او سازماندهی نمایند.

ساکت با بیان اینکه بازیکنان سپاهان روزهای خوبی را پشت سر گذاشته اند، توضیح داد: امیدوارم این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حفظ سلامتی تمام بازیکنان به خاتمه برسد تا آماده حضور در لیگ برتر شویم چون تمرکز اصلی ما بر آن مسابقات است.

وی درباره قرارداد 3 ساله با محرم نویدکیا بیان نمود: این اقدام بر اساس یک فلسفه فکری اتخاذ شد و نه یک تصمیم احساسی. احساس کردیم زمان آن رسیده که در کادر فنی سپاهان ثبات حاکم گردد و یاران وفادار سپاهان که روزهای متمادی پیراهن این تیم را به تن نموده اند باید اکنون در حوزه کادر فنی و مربی گری رسالت خود را انجام دهند. سیاست باشگاه ثبات در کادر فنی و آینده نگری است و با این تصمیم، موج امیدی هم در کادر فنی و مربیان تیم های پایه به وجود آمده است و انتخاب نویدکیا با آنالیز، ارزیابی و جمع بندی هیئت مدیره صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: خوشبختانه در مذاکراتی که با نویدکیا داشتیم تسلط کامل او بر مسائل فوتبال و تمام موضوعات پیدا و پنهان برای ما محرز بود. او شناخت کاملی از بازیکنان تیم دارد و با هم فکری با کادر فنی خود به نیمکت سپاهان ثبات خواهد بخشید.

وی گفت: حضور مهمانان عزیزی که گاهی اوقات و بنا به ضرورت روی نیمکت مربی گری سپاهان می نشستند دیگر کافی بود و باید ثبات فنی در تیم و پیوستگی بین رده های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

ساکت با تأکید بر استعدادیابی مولد در سپاهان اضافه نمود: به این منظور یک تیم قوی در حال سازماندهی امور است.

وی گفت: نویدکیا از شرایط و کیفیت بازیکنان راضی بود و در یکی دو پست احتیاج به تغییر وجود دارد. او معتقد است در بعضی بازیکنان ظرفیت های پنهانی وجود دارد که در گذشته بروز پیدا ننموده است. با اتکا به این موارد و با تمام وجود برای گام نهادن در راستا طولانی برای موفقیت آماده شده ایم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان نمود: باشگاه بودجه مشخصی دارد و نویدکیا نیز فردی منطقی و واقع گرا است که همین موضوع به تعامل او با باشگاه یاری نموده است تا با همبستگی جدی به سوی افق روشن حرکت کنیم.

165، ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109865

به "ساکت: ثبات در کادر فنی و آینده نگری سیاست فعلی باشگاه سپاهان است، نویدکیا فردی منطقی و واقع گراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت: ثبات در کادر فنی و آینده نگری سیاست فعلی باشگاه سپاهان است، نویدکیا فردی منطقی و واقع گراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید