سطح بندی موسسات غیرانتفاعی احتیاج به بازنگری دارد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی گفت: بنا شده بود تا در اسفند ماه سال گذشته تجدیدنظری در سطح بندی موسسات انجام گردد اما متاسفانه 4 سال از آخرین سطح بندی موسسات غیردفاعی گذشته و هنوز تغییری در آن ایجاد نشده است.

سطح بندی موسسات غیرانتفاعی احتیاج به بازنگری دارد

علی آهون منش رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به اینکه سطح بندی موسسات غیرانتفاعی احتیاج به بازنگری دارد، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بنا شده بود تا در اسفند ماه سال گذشته تجدیدنظری در سطح بندی موسسات انجام گردد و آمار جدیدی از واحدهای غیرانتفاعی و کیفیت آنها ارائه گردد اما متاسفانه 4 سال از آخرین سطح بندی موسسات غیردفاعی گذشته و هنوز تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: آخرین آماری که ما از سطح بندی موسسات غیرانتفاعی داریم مربوط به اسفند ماه 95 است که بر این اساس حدود 90 موسسه در سطح یک و 110 موسسه در سطح دو قرار دارند.

آهومنش در ادامه بیان نمود: حدود 100 موسسه غیرانتفاعی سطح سه و چهار هستند و 90 موسسه نیز در سطح پنج قرار دارند.

رئیس موسسات غیرانتفاعی در خاتمه گفت:به این ترتیب 50 درصد موسسات غیرانتفاعی در سطوح یک تا سه قرار دارند و 50 درصد دیگر نیز در سطوح 4 و 5 هستند که باید کیفیت خود را به حد مطلوب برسانند.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25685

به "سطح بندی موسسات غیرانتفاعی احتیاج به بازنگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح بندی موسسات غیرانتفاعی احتیاج به بازنگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید