سفری به مالزی، جواهر شرق آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، اگر شما هم برای تعطیلات آخر تابستان، برنامه مسافرت به خارج از کشور دارید و از مقاصد تکراری دبی و ترکیه به عنوان مقصد مسافرتی خود، خسته شده اید، شاید یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما را می توان سفر به کشور مالزی، مقصد زیبای آسیایی دانست.

سفری به مالزی، جواهر شرق آسیا

کشور مالزی، از لحاظ فرهنگی بسیار به کشور ایران نزدیک می باشد واز این بابت شاید بتوان مالزی را جزو مقاصد توریستی خانوادگی دانست، که در آن می توانید درکنار خانواده خوب، لحظات سراسر شاد و زیبایی را تجربه کنید.

آب و هوای مالزی بطور کلی، آب و هوای استوایی می باشد، تابستان های گرم و مرطوب و پاییز و زمستان بارانی. پوشش گیاهی زیبا و منحصر به فرد مالزی، مانند آهنربایی می ماند که گردشگران را به سمت خود جذب میکند.

گشت و گذار در مالزی، میتوان بسیار گران و همینطور بسیار ارزان برای شما تمام گردد و به همین علت است که تور مالزی همیشه جزو محبوب ترین تور ها بوده و میباشد، به این دلیل که هرکسی می تواند آنطور که خودش قصد دارد، و آنطور که می تواند ، لذت ببرد از این سفر و خستگی زندگی روزمره را از بدن خود خارج کند.

همانطور که در بخش های قبل ذکر کردیم مالزی از لحاظ فرهنگی بسیار به کشور ایران نزدیک است و شبیه ایران می باشد، در این باره می توان به وجود مساجد و همچنین رستوران هایی که غذای حلال سرو میکنند نیز اشاره نمود که برای راحتی مسافران و گردشگران ایرانی، میتوان آن را یکی از مهم ترین بزرگترین علل انتخاب مالزی به عنوان مقصد توریستی نام برد.

یکی از جاذبه های گردشگری مالزی که در این بخش میخواهیم به آن اشاره کنیم و جزو جاذبه های گردشگری طبیعی این کشور می باشد، ارتفاعات کامرون می باشد، که می توان از آن به عنوان بهشتی برای طبیعت دوستان در مالزی نام برد.

این ارتفاعات، سرسبز و سراسر مزارع چای و توت فرنگی و زنبور عسل می باشد، و در بین راه نیز استراحت گاه های ساده ای برای مسافران و گردشگران تعبیه شده است که در آنها می توانند با یک لیوان چای طبیعی و تازه دم، گلویی تازه نموده و به ادامه راستا خود برسند.

کاشف این ارتفاعات، ویلیام کامرون و سپس انگلیسی هایی که زمانی مالزی را در استعمار خود داشتند، سنت چای نوشیدن را در این مناطق رواج داده اند.

طبیعت بکر و دست نخورده و سرسبز این مناطق، جزو چشم نواز ترین مراتع جهان به شمار می رود.

منبع: https://www.jadehayesabz.ir/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جاده های سبز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107887

به "سفری به مالزی، جواهر شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری به مالزی، جواهر شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید