شانس مدال برنز و کسب سهمیه المپیک برای اطری، 2 فینالیست روسیه در 2 وزن نخست

به گزارش مجله سرگرمی، رضا اطری برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک، فردا در شانس مجدد به رقابتهایش ادامه می دهد.

شانس مدال برنز و کسب سهمیه المپیک برای اطری، 2 فینالیست روسیه در 2 وزن نخست

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای کشتی آزاد 2019 قهرمانی دنیا در قزاقستان، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز دنیا از بلاروس گذشت وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان دنیا از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

اطری در این گروه باید با برنده کشتی میان ماهیر امیرارسلان اف قهرمان بازی های اروپایی از آذربایجان و بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان بازی های آسیایی از مغولستان کشتی بگیرد و در صورت پیروزی، در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف راوی کومار از هند می رود.

پیش از این امیرمحمد یزدانی نیز از رقابت های وزن 65 کیلوگرم حذف شده بود.

یزدانی در دور نخست 15 بر 2 مقابل باتیر بوریاکوف از ترکمنستان پیروز شده بود اما در دور بعد 13 بر 9 به والدس کوبایی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت. با این حساب کشتی آزاد ایران برای کسب سهمیه المپیک در وزن 65 کیلوگرم باید در مسابقات گزینشی شرکت کند.

اما از اتفاقات مهم روز نخست کشتی آزاد شکست جنجالی حاجی علی یف آذربایجانی از رشیدوف در وزن 65 کیلوگرم بود. در حالی که علی یف در ثانیه آخر حریف روس را خاک کرد و پیروز شد اما داوران با بازبینی فیلم و در کمال تعجب تماشاگران رای را برگرداندند و کشتی گیر روس را برنده کردند که علی یف این رای را قبول نکرد و حاضر نشد داور دست حریف را بالا ببرد. البته نکته جالب تر اینکه با وجود اینکه او توسط ماموران امنیتی از روی تشک پائین آمد و حاضر نشد در کنار داور قرار بگیرد، دیسکالیفه نشده و در جدول بازنده ها نامش دیده می گردد.

شکست اوتوگورو قهرمان وزن 65 کیلوگرم دنیا مقابل رشیدوف دیگر حادثه مهم این وزن بود. باجرانگ هندی و نایب قهرمان دنیا هم در نیمه نهایی 9-9 به نایزبکوف قزاق باخت و فینال را از دست داد.

نتایج دیدارهای نیمه نهایی به ترتیب زیر است:

57 کیلوگرم:

سلیمان آتلی (ترکیه) 6 - نوراسلام سانایف (قزاقستان) 4

زائور اوگویف (روسیه) 5 - کومار راوی (هند) 3

65 کیلوگرم:

گاجی مراد رشیدوف (روسیه) 3 - اسماعیل موزوکایف (مجارستان) 2

دولت نیازبکوف (قزاقستان) 9 - باجرانگ (هند) 9

این خبر تکمیل می گردد...

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45616

به "شانس مدال برنز و کسب سهمیه المپیک برای اطری، 2 فینالیست روسیه در 2 وزن نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس مدال برنز و کسب سهمیه المپیک برای اطری، 2 فینالیست روسیه در 2 وزن نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید