شکست برزیل، رویای قابل تصور تیم ساحلی

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ما هم یک قهرمانی در رقابت های بین قاره ای دارد که مربوط به سال 2013 است.سالی که برزیل در این رقابت ها حضور نداشت و ایران، روسیه را در فینال برد.

شکست برزیل، رویای قابل تصور تیم ساحلی

به گزارش خبرنگاران ، برای شرکت در مسابقات بین قاره ای دومین روز از مرحله اول آماده سازی تیم فوتبال ساحلی با حضور 13 بازیکن و به منظور در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید. تیم ساحلی روز 29 مهر برای برگزاری آخرین اردوی تدارکاتی قبل از مسابقات بین قاره ای عازم پرتغال می گردد تا چند دیدار دوستانه با باشگاه های پرتغالی و احتمالا تیم ملی پرتغال برگزار کند و بعد از آن مسابقات جام بین قاره ای را در پیش داریم که از 9 تا 13 آبان برگزار خواهد شد.قبل از آن سه هفته سرانجامی لیگ ساحلی برگزار می گردد که بازیکنان تیم ساحلی معتقدند بعد از لیگ روسیه باکیفیت ترین لیگ ساحلی جهان است و از دل آن جوان هایی بیرون می آیند که قرار است در اردوی پرتغال ،اوکتاویو آنها را ببیند.

در حالی که بیش از یک ماه تا این بازی ها باقی مانده اما از حالا بازیکنان تیم ایران به فکر شکست برزیل غول فوتبال ساحلی جهان هستند.برزیل سال قبل در نیمه نهایی همین رقابت ها 6 بر 4 تیم ایران را شکست داد و با شکست دوگله پرتغال در فینال قهرمان شد.ایران هم با برد روسیه به عنوان سوم رسید.

مسابقات جام بین قاره ای از سال 2011 در امارات برگزار می گردد و تا کنون 7 دوره از آن برگزار گردیده که برزیل در چهار سال اخیر سه بار قهرمان گردیده و روسیه جام دیگر را برده است.تیم ما هم یک قهرمانی در این رقابت ها دارد که مربوط به سال 2013 است.سالی که برزیل در این رقابت ها حضور نداشت و ایران، روسیه را در فینال برد.

حالا جدا از مارکو اوکتاویو که مقابل تیم کشورش همیشه انگیزه ویژه ای دارد بازیکنان تیم ساحلی از حالا رویای شکست برزیل را در سر می پرورانند.این بازیکنان ساحلی که برخی معتقدند بهترین نسل این رشته را شکل می دهند، دو سال قبل به قهرمانی جام بین قاره ای نزدیک شدند اما در فینال به برزیل 6-2 باختند و حالا دنبال انتقام آن شکست هستند.

پیمان حسینی بهترین دروازه بان جام جهانی اخیر فوتبال ساحلی درباره سرانجام دادن به قهرمانی های متوالی برزیل در مسابقات بین قاره ای می گوید:پنج، شش تیم سطح بالایی در فوتبال ساحلی دارند.مثلا یک روز ما روسیه را شکست می دهیم و یک روز آنها موفق به پیروزی مقابل ما می شوند.روسیه، برزیل، پرتغال، تاهیتی، ایران و ایتالیا تیم هایی هستند که در سطح یکدیگر قرار دارند اما باید این را قبول کنیم که برزیل از همه یک سر و گردن بالاتر است.

صاحب دستکش طلا که تقریبا تمام عناوین فردی این رشته را به دست آورده می گوید:برزیل 10 ستاره دارد که بازی با آن را سخت می نماید. هدف ما شکست این تیم است اما هدف اصلی ما جام جهانی و قهرمانی در این مسابقات است.امیدوارم هم برزیل را شکست دهیم و هم قهرمان شویم. فوتبال ساحلی و فوتسال از ورزش های پر مدال گروهی هستند.کار ما در جام جهانی سخت است. امیدوارم شرایط برای ما مهیاتر گردد و یاری های بیشتری صورت بگیرد.بازیکنان انتظارات زیادی دارند که امیدوارم از نظر فراهم کردن امکانات و پرداخت پاداش ها رسیدگی بیشتری انجام گردد.

مهدی شیرمحمدی یکی از بازیکنان جوان درباره سرانجام دادن به قهرمانی های برزیل در سه دوره اخیر جام بین قاره ای فوتبال ساحلی می گوید:برزیل قدرت برتر این رشته است.امیدوارم تمرین ها و اردوها به شرایطی برسد که بتوانیم آن قدر قدرتمند شویم که برای برزیلی ها خط و نشان بکشیم.

علی میرشکاری یکی دیگر از بازیکنان تیم ساحلی درباره اینکه ایا تیم ایران می تواند برزیل را در مسابقات بین قاره ای شکست دهد، می گوید:بازیکنان شرایط خوبی دارند و فکر می کنم شکست دادن برزیل کار غیر ممکنی نباشد.روند افزایش امکانات تیم ملی رو به رشد است اما هنوز کامل نگردیده است.در جهان خیلی به فوتبال ساحلی نمی رسند اما ایران جزو معدود کشورهایی است که امکانات زیادی را به این رشته اختصاص داده است.

علی درویش گل دوم تیم ساحلی هم درباره احتمال قهرمانی ایران در این رقابت ها می گوید:پتانسیل بالایی در بین جوانان وجود دارد و با تجربه بزرگ ترها و کنم مربیان چیزی نشد ندارد.ما الان هم سوم جهان و اول آسیا هستیم و چیزی از برزیل و پرتغال کم نداریم و امیدوارم سال آینده به قهرمانی جهان دست پیدا کنیم.شرایط اردو هم کامل خوب است و یاری می نماید به شرایط بدنی بهتری برسیم.

3-670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3997

به "شکست برزیل، رویای قابل تصور تیم ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست برزیل، رویای قابل تصور تیم ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید