شکست بسکتبال ایران از ژاپن، جای خالی حدادی احساس شد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی بسکتبال ایران برای دومین بار در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین، مقابل ژاپن مغلوب شد.

شکست بسکتبال ایران از ژاپن، جای خالی حدادی احساس شد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره ششم انتخابی جام جهانی 2019 چین مقابل تیم ژاپن نتیجه را واگذار کرد تا به این ترتیب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی از گروه F به اما و اگرها بکشد.

شاگردان مهران شاهین طبع که در تالار بسکتبال آزادی میزبان تیم ژاپن بودند با نتیجه 89-97 بازی را مانند پنجره چهارم به این تیم واگذار کردند تا کارشان برای صعود به جام جهانی 2019 چین سخت گردد. با این نتیجه تیم ملی ژاپن به صعود از این گروه نزدیک شد.

اصلی ترین مشکل تیم ملی ایران در این مسابقه دفاع ضعیف زیر سبد و کمبود برنامه برای حمله به سمت سبد تیم ژاپن بود. این موضوع در حالی بود که حامد حدادی بهترین سنتر بسکتبال آسیا برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی نموده بود اما مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی به دلیل بعضی اختلافات، حدادی را کنار گذاشت.

نتایج چهار کوارتر این بازی به توضیح زیر است:کوارتر اول) 28-35 ژاپنکوارتر دوم) 17-20 ژاپنکوارتر سوم) 22-23 ژاپنکوارتر چهارم) 22-19 ایران

دومین بازی ایران در پنجره ششم انتخابی های جام جهانی نیز روز پنجم اسفند ماه مقابل تیم استرالیا و به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13446

به "شکست بسکتبال ایران از ژاپن، جای خالی حدادی احساس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست بسکتبال ایران از ژاپن، جای خالی حدادی احساس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید