صدور موافقت اولیه اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی نامق کاشمر

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر گفت: موافقت اولیه اولین اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی و هدف گردشگری نامق صادر شد.

صدور موافقت اولیه اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی نامق کاشمر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رضا یوسفی مدیر میراث فرهنگی شهرستان کاشمر امروز دوشنبه 25 تیر با اعلام این خبر اضافه کرد: روستای نامق از روستاهای دارای پیشینه و دیدنی بخش کوهسرخ کاشمر است که در فاصله 29 کیلومتری شرق شهر ریوش و در محور ریوش به بایگ تربیت حیدریه واقع شده است.

او ادامه داد: بافت پلکانی گورستان تاریخی مزار شیخ ابوالحسن جامی و مناظر طبیعی و طبیعت زیبای این روستا از جاذبه های گردشگری این روستا محسوب می شوند.

او یادآورشد: این روستا زادگاه عارف نامی خراسان شیخ احمد جامی نامقی است که این خود نقش بسزایی در معرفی ابعاد فرهنگی تاریخی این روستا خواهد داشت.

روستا نامق هفتمین روستای شهرستان کاشمر است که موافقت راه اندازی اقامتگاه بوم گردی را از کمیته معاونت گردشگری استان خراسان رضوی دریافت می نماید، پیش از این شهر ریوش٬ روستای ایور٬ روستای طرق ٬ روستای فروتقه٬ روستای قوژد و روستای کریز صاحب موافقت اولیه اقامتگاه بوم گردی شده بودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38247

به "صدور موافقت اولیه اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی نامق کاشمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اولیه اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی نامق کاشمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید