ظرفیت انتقال بار از شبکه ریلی 20 میلیون تن افزایش می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: یکی از اصلی ترین مأموریت های جمهوری اسلامی ایران موضوع جابه جایی بار است و در سیاست های کلی برنامه ششم نیز تأکید ویژه ای بر اتصال جذب عمده بار به شبکه ریلی شده است.

ظرفیت انتقال بار از شبکه ریلی 20 میلیون تن افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران، سعید رسولی در حاشیه بازدید از راستا راه آهن ملایر به کرمانشاه ابراز کرد: مدیران راه آهن مأموریت دارند مراکز جذب بار را شناسایی نمایند که تحقق این کار در سال 1398 هدفگذاری شده و موظف هستیم حدود 70 کیلومتر اتصال مراکز عمده بار را داشته باشیم و با اجرای این خط فرعی، ظرفیت انتقال 20 میلیون تن بار بیشتر از قبل به وجود می آید.

وی اضافه کرد: در استان همدان و در شهرستان ملایر با توجه به استعدادها و وجود کارخانه های متعدد، با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی این جذب بار انجام می گردد.

رسولی اظهار داشت: دو عامل اصلی معین نماینده ظرفیت قطارها هستند؛ یکی تقاضا برای سفر است که توسط دستگاه های مجری نیازسنجی می گردد و عامل دوم نیز ترافیک راستا است که به ما اجازه دهد تا بتوانیم قطارهای بیشتری را به یک راستا اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت راه آهن اضافه کرد: در اجابت تقاضای مردم منطقه، قطار ملایر به تهران به تازگی برقرار شده و استقبال خوبی هم انجام شده است و برای تعداد قطارهای کرمانشاه و ملایر به مشهد مقدس تمهیدات خوبی اندیشیده شده و این قطارها یک روز درمیان این مسافت را طی می نمایند.

رسولی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مجموعه مدیران و کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران خودشان را خادم مردم و به ویژه زائران امام رضا(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می دانند، گفت: در ایام اربعین جابه جایی بخشی از زائران کربلای معلی را مجموعه راه آهن برعهده دارد و سال جاری نیز کوشش می کنیم به لحاظ کمیت و کیفیت خدمات را بهبود ببخشیم.

وی توضیح داد: با کوشش هایی که انجام شده به زودی و در روزهای آینده میزبان خیل عظیم زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای حضور در کربلا در این راستا هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45082

به "ظرفیت انتقال بار از شبکه ریلی 20 میلیون تن افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت انتقال بار از شبکه ریلی 20 میلیون تن افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید