عبدالسلام: دشمن توجهی به اسیران و کشته هایش ندارد، فرماندهان متجاوز در شروع نبرد فرار می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیئت ملی دولت صنعا گفت که رژیم سعودی به اسیران و کشته های خودش بی توجهی می نماید و فرماندهانش نیز در همان شروع نبرد فرار می نمایند.

عبدالسلام: دشمن توجهی به اسیران و کشته هایش ندارد، فرماندهان متجاوز در شروع نبرد فرار می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی دولت صنعا شیوه برخورد ارتش سعودی با سربازانش و اقدام بعضی از فرماندهان ارتش سعودی در استفاده از مزدورانش به عنوان سپر انسانی - با نزدیک شدن خطر مرگ به خودشان- را تقبیح کرد.

عبدالسلام در اظهار نظر درباره بیانیه عصر امروز سخنگوی نیروهای مسلح یمن و تبیین مرحله اول عملیات نظامینصر من الله اضافه نمود: اوج سقوط (اخلاقی) این است که دشمن به اسیران و کشته هایش بی توجهی کند و بعضی از فرماندهان این تیپ ها در شروع نبرد با به جا گذاشتن مقادیر زیادی از تجهیزات و هزاران نفر از شبه نظامیان خود، فرار نمایند.

وی اضافه نمود: بدتر از همه اینها این است که دشمن به طور عمدی اسیران (خود در نزد ارتش و کمیته های مردمی یمن) را بمباران نموده و به قتل برساند و این همان چیزی است که دوربین ها در جریان عملیات نصر من الله ثبت نموده اند.

عبدالسلام در توییتی نیز بر بی اعتباری رسانه های کشورهای متجاوز به یمن و در مقابل اعتبار بالای رسانه های ملی یمن اشاره نمود و نوشت: حقایقی که ارتش و کمیته های مردمی یمن با صدا و تصویر از میدان نبرد به ثبت می رسانند و شعله های آتش و صدای گلوله و بمباران جنگنده ها و صدای توپ ها را به تصویر می کشند، باعث شده که رسانه های ملی از اعتبار بالایی برخوردار شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47901

به "عبدالسلام: دشمن توجهی به اسیران و کشته هایش ندارد، فرماندهان متجاوز در شروع نبرد فرار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالسلام: دشمن توجهی به اسیران و کشته هایش ندارد، فرماندهان متجاوز در شروع نبرد فرار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید