فاصله شهرهای امارات - فاصله دبی تا شهرهای دیگر چقدر است؟

به گزارش مجله سرگرمی، جهت و جاده راهی است که سفر شما را نشان می دهد.منظورم پرواز را هم شامل می گردد. بالاخره جهت هوایی هم داریم! بنابراین به هر جایی که می روید، جاده ها و جهتها را حداقل روی نقشه بشناسید. به طور مثال در این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران شهر دبی و فاصله شهرهای امارات مد نظرمان است. درست است که تنها به یک شهر سفر می کنید و ممکن است پا را فراتر از آن شهر نگذارید.

فاصله شهرهای امارات - فاصله دبی تا شهرهای دیگر چقدر است؟

با این حال، گاهی پیش می آید که دنیاگردی کنید، کشورگردی کنید و تنها به دنبال یک شهر نباشید. در این صورت احتیاج خواهید داشت که فاصله دبی تا شارجه را بدانید. دسترسی ها و جاده ها را بشناسید و بدانید که برای رسیدن به مقصد بعدی چه راه هایی دارید. همانند آنچه که در این مقاله انجام داده ایم را برای دیگر سفرها هم می توان تعمیم داد.

فاصله شهرهای امارات از یکدیگر چقدر است؟

امارات تنها به شهر دبی نیست. در این کشور می توانید 22 شهر را پیدا کنید که تنها 8 شهر آن، را می توان مهم دانست. شما نام چند تا از این شهرها را می توانید نام ببرید؟ 8 شهر مهم امارات که به نوعی بزرگترین شهرهای امارات هستند، جمعیت هایی در حدود بین 62 هزار نفر تا 3 میلیون و 300 نفر دارند. شهرهایی که در ادامه نام می بریم، شهرهای توریستی امارات هستند که می توانند مقصد سفر بعدی شما باشند.

از آنجایی که بیشتر پروازهای ایران به امارات از تهران به دبی انجام می گردد، دانستن فاصله دبی تا شهرهای دیگر اهمیت می یابد. پس از خرید بلیط هواپیما دبی برای رفتن به مناطق دیگر روش های مختلفی وجود دارد. از همان فرودگاه پرواز داخلی بگیرید. با تاکسی های فرودگاه بین شهرها را طی کنید؛ یا اینکه از دیگر روش های حمل و نقل در دبی بهره ببرید.

قبل از هر چیز، نقشه ای از کشور امارات و راستاهای بین شهرهای این کشور منتشر می کنیم. فاصله بین شهرهای امارات را روی نقشه ببینید و راستا سفر خود را علامت بزنید. با این روش می توانید به راحتی برنامه ریزی کنید، زمان رسیدن خود را به مقصد بدانید. در نتیجه به درستی رزرو هتل خود را انجام دهید و به موقع وارد هتل شوید.

معرفی شهرهای امارات و فاصله تا دبی

بسیار خب! بیایید شهرهای مهم و توریستی امارات را نام ببریم. 10 شهر از 22 شهر مهم اطراف دبی به شرح زیر هستند.

  • ابوظبی
  • شارجه
  • العین
  • عجمان
  • راس الخیمه
  • فجیره
  • ام القوین

خور فکان و دبا نیز دو شهر دیگر در امارات هستند که پایتخت آن ها، شارجه است. پیش از این که به سراغ جدول فاصله شهرها برویم کمی درباره هر شهر شرح می دهیم. سه شهر ابوظبی، دبی، ام القوین، عجمان، شارجه و راس الخیمه در کناره سواحل خلیج فارس قرار گرفته اند. شهرهای دبا، خورفکان و فجیره در کنار سواحل دریای عمان قرار گرفته اند.

از ابوظبی تا شهرهای دیگر امارات چقدر مسافت است؟

ابوظبی پایتخت امارات با جمعیتی حدود یک میلیون و 807 هزار نفر در کنار خلیج فارس قرار گرفته است. شهری که یکی از مهمترین شهرهای توریستی امارات بوده و پروازهای متعددی از سراسر دنیا به فرودگاه ابوظبی انجام می گردد. جاذبه ها، مراکز فرهنگی و تفریحی این شهر در کنار اقتصاد خوبش باعث شده گردشگران فراوانی به آنجا سفر نمایند.

فاصله دبی تا دیگر شهرهای امارات

با این حال پرجمعیت ترین و توریستی ترین شهر امارات، دبی است. شهری که تقریبا تمام ما ایرانی ها حداقل با نامش آشنا هستیم. یک سری حقایق هم راجع آن ممکن است بدانیم. مثلا می دانیم که بزرگترین برج دنیا در آنجاست؛ یا خیلی هوای گرم و کویری دارد. به سافاری کویرهایش معروف است. دبی شهری با 3297980 نفر جمعیت مقصد اول سفر بیشتر ایرانی ها و دنیایان شده است. جاهای دیدنی دبی بسیارند که در مقاله جاذبه های دبی لیست آن ها را خواهید یافت.

شهری جدید، مدرن و پیشرفته با ساختمان های سربه فلک کشیده که بیشتر مراکز سیاسی، فرهنگی، دولتی و تجاری امارات را دارد. اگر چه ابوظبی پایتخت امارات است اما دبی را می توان شهر مهم و استراتژیک این کشور محسوب کرد.

فاصله شارجه تا شهرهای دیگر چقدر است؟

شارجه در حقیقت شهری چسبیده به دبی و عجمان است. منطقه ای امیرنشین که از دبی جداست. در واقع امارت شارجه در شهری به همین نام شکل گرفته است. یکی از مهمترین شهرهای امیرنشین امارات محسوب می گردد. این شهر که از نظر موقعیت جغرافیایی در کنار سواحل خلیج فارس قرار گرفته، یکی از بهترین دسترسی ها را دارد. یکی از پربازدیدترین شهرهای این کشور به شمار می رود و به راحتی با خرید بلیط هواپیما دبی و نیم ساعت تاکسی سواری به این شهر می رسید. فاصله شارجه تا شهرهای دیگر امارات در نقشه زیر ثبت شده است.

العین تا شهرهای دیگر امارات چقدر فاصله دارد؟

العین را زیباترین شهر کویری امارات متحده عربی می دانند. شهر العین در مرکز کویری امارات و نزدیک مرزهای عمان قرار گرفته است. شهری که شما را به تعجب می اندازد. در کنار شهر العین کوه جبل هافیت و منطقه خوش آب و هوای آن قرار گرفته است. مکانی در دل کویر که سرسبزی را در آن مشاهده می کنید.موزه ها، باغ وحش، پارک های آبی، واحه العین و بازار شتر به همراه مسابقات شتر سواری، اینجا هستند. برخی از گردشگران دبی را به خاطر این جاذبه ها، به مقصد العین ترک می نمایند. مقاله جاذبه های العین در مجله تمام جذابیت های این شهر را به شما معرفی می نماید.

فاصله عجمان تا دیگر شهرهای امارات

شهری که زیباترین سواحل امارات را دارد. شاید عجمان نتواند با شهری مانند دبی و شارجه در همسایگی خود رقابت کند، اما در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شهری که توسط قبیله بادیه نشین العجمان در سده دهم هجری شکل گرفت. این شهر در کنار شارجه و پس از آن دبی است. به خاطر فاصله اندکی که دارد، موقعیت خوبی برای زندگی دارد. این نزدیکی باعث شده تا بسیاری از مراکز خرید مهم یا سواحل مطرح گردشگران در این شهر ساخته شوند. برای رزرو هتل در دبی اگر به دنبال قیمت های ارزان هستید، تنها کافیست به سراغ هتل های عجمان بروید. البته هتل های لوکس و گران این شهر هم کم نیستند.

مسافت راس الخیمه تا دیگر شهرهای امارات

منطقه راس الخیمه امارات با شهری به همین نام، یکی از شهرهای مهم شناخته می گردد. این شهر که ششمین شهر پرجمعیت امارات شده، سالیانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا میزبانی می نماید. هتل های زیبا و تنوع تفریحات و جاهای دیدنی شما را متعجب می نماید. تصورش را نمی کنید که در این شهر گرم و ساحلی، پارک آبی یخی ببینید. راس الخیمه را می توان شهر تضادها و شگفتی ها در امارات دانست. در جدول زیر می توانید مسافت این شهر تا شهرهای مهم دیگر امارات را ببینید.

فاصله فجیره تا شهرهای دیگر

نخلستان ها و باغ های فجیره در کنار سواحل فیروزه ای دریای عمان این شهر را به مقصدی عالی تبدیل نموده است. این شهر در راستا خور فکان و دبا قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم در راستا سفر خود به این شهر از این شهرها نیز بازدید کنید. در جدول زیر فاصله میان این شهر و دیگر شهرهای امارات ذکر شده است.

خور فکان، منطقه ییلاقی و تفریحی کنار ساحل

خور فکان یکی از شهرهای ساحلی امارت شارجه است که در کناره دریای عمان قرار گرفته است. شهر خور فکان از نظر گردشگری یکی از شهرهای مهم امارات محسوب می گردد؛ به دلیل برخورداری از جاذبه های مشهوری همچون بندرگاه عمیق و سواحل زیبا، حال و هوای متفات تری نسبت به دیگر شهرها دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از این شهر و دیگر جاذبه های تفریحی آن نیز دیدن کنید.

به محض رسیدن به شهری مانند دبی می توانید با کرایه ماشین خود را به دیگر مناطق برسانید. طی فاصله بین شهرهای امارات از دبی با ماشین می تواند تجربه ای متفاوت باشد. اگر گواهینامه بین المللی ندارید، راننده بگیرید یا اینکه سریع ترین راه یعنی پرواز را انتخاب کنید. پیشنهاد می دهیم راهنمای سفر به دبی را دنبال کنید. فکر می کنید کدام یک از این شهرها، زیباترین شهر امارات است؟ از کدام شهر این کشور دیدن نموده اید؟ منظره های مسافت بین شهرهای امارات را چگونه دیده اید؟ برای ما در کامنت ها نظرات خود را بنویسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46699

به "فاصله شهرهای امارات - فاصله دبی تا شهرهای دیگر چقدر است؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "فاصله شهرهای امارات - فاصله دبی تا شهرهای دیگر چقدر است؟" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله شهرهای امارات - فاصله دبی تا شهرهای دیگر چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید