فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو

به گزارش مجله سرگرمی، در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح سامانه صیاد را داشته و فاقد هر گونه چک برگشتی باشند.

فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو

ایران خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت را به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح امروز تا زمان تکمیل اجرایی خواهد نمود.

در این طرح 405 اس ال ایکس، 405 دوگانه سوز، سمند EF 7 و پژو 207 با گیربکس دستی عرضه می گردد. با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، فیلتر هایی تعریف شده که اگر ثبت نام ها مغایر با این شروط باشد ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح سامانه صیاد را داشته و فاقد هر گونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، در ضمن نتیجه آنالیز و اعتبارسنجی به وسیله پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد می گردد.

البته چک بازپرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک در این بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد.

همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکان پذیر نخواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرادید
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31386

به "فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید