مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیرفعال کرمان لغو می شود

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از لغو مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیرفعال در این استان خبر داد.

مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیرفعال کرمان لغو می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز سه شنبه 9 مرداد 97 با اشاره به اینکه تاکنون270 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان کرمان راه اندازی شده است، اضافه کرد: بالابردن کیفیت ارائه خدمات در اقامتگاه های بوم گردی طبق استانداردهای موجود یکی از اولویت های این اداره کل در سال 97 است.

او با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار است، اظهار کرد: این دوره های آموزشی که شامل دوره های مقدماتی و پیشرفته می شود با حضور استادان خبره کشوری برپا می شود.

فرخی با اشاره به اینکه مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیر فعال استان کرمان لغو می شود، شرح داد: در صورتیکه این اقامتگاه ها از تسهیلات بانکی بهره مند شده باشند باید این تسهیلات را با نرخ سود بالاتر به بانکهای عامل بازگردانند.

او در ادامه به شناسایی و معرفی اقامتگاه هایی که در فهرست غذایی خود از محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده کرده باشند، اشاره و گفت: این اقامتگاه ها که به اجرای طرح گردشگری سلامت در بین اقامتگاه های بوم گردی کمک کنند توسط سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان اقامتگاه سالم معرفی می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39997

به "مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیرفعال کرمان لغو می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی غیرفعال کرمان لغو می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید