مستحق برد بودیم، همه به من گفتند سوپر گل زدی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی مهاجم تیم پرسپولیس پس از پیروزی دو بر یک تیم پرسپولسی برابر گل گهر گفت: توانستیم در یک روز خوب که هوادارانمان در استادیوم حضور داشتند یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و با دو گل حریف را شکست داده و به صدر جدول نزدیک شویم. ما دو بازی دیگر باید انجام دهیم و مطمئنم با پیروزی برابر آنها دوباره صدرنشین لیگ خواهیم شد.

مستحق برد بودیم، همه به من گفتند سوپر گل زدی

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: گل گهر در مقابل ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. دقایقی ما را اذیت کرد و حتی توانست در لحظات پایانی یک بار دروازه ما را باز کند. خوشحالم پیروز شدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

ترابی در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه حریفان ما سخت هستند و باید مقابل آنها بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. تیم های عربی همواره بازیکنان خوبی به خدمت می گیرند که از تجربه بالایی برخوردارند و ما باید با ارائه یک بازی خوب و حساب شده به پیروزی دست یابیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه اسمی می توانید به جز سوپر گل برای گلی که زدید بگذارید؟ اعلام کرد: همه به من گفتند سوپر گل زدی اما نمی دانم چه اسم دیگری می توان برای این گل در نظر گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63096

به "مستحق برد بودیم، همه به من گفتند سوپر گل زدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستحق برد بودیم، همه به من گفتند سوپر گل زدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید