مسی نگرانی طرفداران بارسلونا از مصدومیتش را رفع کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره آرژانتینی بارسلونا با شرکت در تمرینات این تیم نگرانی ها درباره شرایط مصدومیتش را تا حد زیادی رفع کرد.

مسی نگرانی طرفداران بارسلونا از مصدومیتش را رفع کرد

به گزارش خبرنگاران، با وجود آنکه باشگاه بارسلونا مصدومیت لیونل مسی از ناحیه ران را تأیید نموده بود، این بازیکن آرژانتینی امروز (شنبه) در تمرینات آبی و اناری پوشان کاتالونیا شرکت کرد و در حال اجرا استارت های سرعتی و انجام یکسری حرکات سنگین و فشرده دیگر رؤیت شد که تأیید کننده جدی نبودن آسیب دیدگی اخیر او بود.

مسی به دلیل مصدومیت روز چهارشنبه هفته گذشته در تمرینات شرکت نکرد. او با وجود داشتن فرصت استراحت در روز بعد، روز آدینه نیز در تمرینات غایب بود و به صورت انفرادی تمرین کرد که این موضوع باعث به وجود آمدن نگرانی هایی درباره شرایط او و احتمال عدم حضورش در بازی خارج از خانه هفته آینده بارسلونا مقابل مایورکا شده بود.

امروز اما تصاویری از تمرینات بارسونا منتشر شد که مسی را در حال اجرا استارت های سرعتی نشان می داد. بنابراین به نظر می رسد که فرایند ریکاوری فوق ستاره خط حمله کاتالان ها مطابق برنامه پیش می رود و او شانس همراهی تیمش را در بازی مقابل مایورکا دارد.

خبر دیگر از تمرینات امروز بارسلونا که در استادیوم نوکمپ برگزار گشت اینکه، مدافع این تیم نلسون سمدو به دلیل مسائل جسمانی، جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد. انجام تمرینات تیم در نوکمپ به خواسته سرمربی تیم، کیکه ستین برای خو دریافت بازیکنانش به بازی در استادیوم خالی از جمعیت بوده است.

بازی های لالیگا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا زمانی نامشخص بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94352

به "مسی نگرانی طرفداران بارسلونا از مصدومیتش را رفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی نگرانی طرفداران بارسلونا از مصدومیتش را رفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید