مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه جدید توییتر

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه جدید توییتر

گوگل در مسیر حذف آگهی های کلاهبرداری گام بر می دارد. این شرکت تصمیم دارد برنامه ریزی ویژه ای را برای برای محدود کردن تبلیغات غیرقانونی انجام دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تصاویر گوشی رونمایی نگردیده گوگل موسوم به Pixel 3 XL توسط یک راننده لیفت منتشر گردیده است. طی روزهای گذشته یک سایت تحلیلی روسی گوشی رونمایی گردیده گوگل را به نمایش گذاشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر ویژگی جدیدی را آزمایش می نماید که امکان آنالیز وضعیت آنلاین بودن کاربران را فراهم می نماید. این آزمون جدید، یاری می نماید کاربران مثل فیسبوک امکان آنالیز گفتگوی کاربران با یکدیگر را فراهم می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جاروبرقی هوشمند موسوم به Evoy RoboVac یکی از قوی ترین محصولاتی است که اخیرا برای کاربران حساس به پاکیزگی رونمایی گردیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های نشریات روسی حکایت از آن دارند که روسیه دسترسی ایالات متحده به ایستگاه فضایی بین الملل(ISS) را کاهش خواهد داد. پیش بینی می گردد این اتفاق در سال 2019 رخ دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ماه ها است که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده حملاتی مکرر را علیه آمازون و در راس آن جف بیزوس ترتیب می دهد. حملاتی که عمدتا با بی تفاوتی جف بیزوس همراه است. اما این بی تفاوتی چه ارزشی دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2370

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه جدید توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه جدید توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید