موزرسکی: والیبال یک هنر است

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره تیم ملی والیبال روسیه گفت: والیبال از نظر من یک جنگ نیست بلکه یک هنر است و ما باید روی عملکرد و جنبه های مثبت این ورزش تمرکز کنیم.

موزرسکی: والیبال یک هنر است

به گزارش خبرنگاران، دیمیتری موزرسکی یکی از بازیکنان شاخص و تاثیرگذار تیم ملی روسیه در لیگ ملت های 2018 بود که با این تیم عنوان قهرمانی این مسابقات را نیز به دست آورد. او که برای نخستین بار حضور در یک لیگ خارجی را تجربه می نماید، تیم سانتوری سانبردز ژاپن را برای بازی انتخاب نموده است.

موزرسکی در مصاحبه با سایت فدراسیون دنیای والیبال گفت: تیم ملی روسیه در بین مدعیان قهرمانی لیگ ملت های والیبال قرار نداشت ولی ما توانستیم به مدال طلای مسابقات دست پیدا کنیم. من همواره گفته ام که در سطح یک والیبال دنیا تیم ضعیف وجود ندارد و هر تیمی ممکن است برنده و در یک لحظه بازنده باشد.

وی ادامه داد: برنده یا بازنده بودن یک تیم بستگی به شرایط تمرینات، اهداف تیم و آمادگی ذهنی و همچنین مسائل زندگی بازیکنان دارد. زمانی که ما قهرمان لیگ ملت ها شدیم، همه شرایط در تیم ما ایده آل بود و همه مطمئن بودیم که بهترین عملکرد خود را در زمین اجرا خواهیم کرد. ما مثل یک صخره، محکم بودیم. من حتی یک روز قبل از دیدار فینال مطمئن بودم که به عنوان قهرمانی می رسیم .

موزرسکی در ادامه گفت: در مسابقات قهرمانی دنیا 2018 اما تیم ملی روسیه با ترکیبی متفاوت به میدان رفت و به همین خاطر نتوانستیم قدرت همیشگی خود را مقابل حریفان داشته باشیم.

موزرسکی در خصوص اینکه آیا تیم ملی روسیه باز هم می تواند عنوان قهرمانی لیگ ملت ها را تکرار کند گفت : من خدا نیستم و نمی توانم آینده را پیش بینی کنم ولی مطمئنم که تیم ملی روسیه بهترین عملکرد خود را خواهد داشت. من نیز جدا از نتایج و برد و باخت تیم، تمام توانم را به کار خواهم گرفت چون عاشق والیبال هستم.

مدافع وسط تیم ملی روسیه در خصوص برنامه لیگ ملت های والیبال 2019 توضیح داد: خوشبختانه فرمت مسابقات بسیار خوب است و زمان کافی برای ریکاوری و تطابق زمانی وجود دارد. ما فرصت تمرین و رفع کردن اشتباهاتمان را خواهیم داشت .

موزرسکی در خصوص غیبت طولانی مدت در تیم ملی و بازگشت به آن گفت: این توافقی بود که من با سرمربی تیم داشتم من در سال 2017 به خاطر خستگی ذهنی و جسمی از تیم ملی کنار رفتم ولی در فصل 2018 به طور کامل برای تیم ملی بازی کردم .

بازیکنان تیم ملی والیبال روسیه در خصوص اینکه جای خالی مدال طلای قهرمانی دنیا در بین افتخاراتش خالی است گفت: سوال خوبی است ولی من برای مدال یا افتخار بازی نمی کنم. من برای زندگی بازی می کنم. مدال و افتخارات برای من پاداش ویژه ای است ولی همه چیز نیست. چگونه بازی کردن برای من بسیار مهم تر از رسیدن به افتخار و مقام است .

وی در خصوص اینکه چرا لیگ ژاپن را برای ادامه بازی انتخاب نموده گفت: زمانی که تصمیم گرفتم تیمم را عوض کنم تنها کشور ژاپن مد نظرم بود. این کشور از نظر فرهنگی بسیار پیشرفته است و من ایده های ورزشی آنها را بسیار دوست دارم. نوع تفکر و سیاست آنها در قبال افراد و ورزش بسیار به تفکرات من نزدیک است و من کیفیت زندگی و ورزش را در این کشور واقعاً دوست دارم .

موزرسکی در انتها گفت: والیبال از نظر من یک جنگ نیست بلکه یک هنر است و ما باید روی عملکرد و جنبه های مثبت این ورزش تمرکز کنیم .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11735

به "موزرسکی: والیبال یک هنر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزرسکی: والیبال یک هنر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید