میزان بدهی پرسپولیس به کالدرون: حداقل 300 هزار دلار

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون پس از اتمام رقابت های نیم فصل نخست لیگ برتر تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت تا این باشگاه یحیی گل محمدی را به عنوان جانشین وی انتخاب کند.

میزان بدهی پرسپولیس به کالدرون: حداقل 300 هزار دلار

رابطه تیره کالدرون با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، عدم پرداخت به موقع مطالبات و همچنین اصرار پیرمرد آرژانتینی به کنار گذاشته شدن افشین پیروانی از سمت سرپرست تیم بهانه هایی بود که موجب جدایی وی از پرسپولیس شد.

او در حالی از این تیم جدا شد که توانست با 34 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر جا خوش کند اما عدم موافقت با شروط او مانع از ماندنش در پرسپولیس شد.

کالدرون پس از ترک تهران نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد که طی آن خواستار دریافت 300 هزاردلار از قسط دوم قراردادش شد. طبق مفاد اقتصادی مندرج در قرارداد، سرخ ها با شروع نیم فصل دوم بایستی آن را نیز پرداخت نمایند اما نبود بودجه اقتصادی کافی مانع از این موضوع شد تا کالدرون تصمیم به شکایت از باشگاه پرسپولیس به فیفا بگیرد.

نکته جالب توجه اینکه کالدرون میخواهد بابت تمام مبلغ قرارداد فصل جاری خود از پرسپولیس شکایت کند. او معتقد است طبق یکی از بندهای قراردادش در صورت ماندن در این تیم تا انتها نیم فصل اول بصورت اتوماتیک باید پول قراردادش را تا انتها فصل دریافت کند.

این در حالی است که سرخ ها معتقدند کالدرون در تاریخ اول ژانویه (یازدهم دیماه) با ارسال نامه ای فسخ یکطرفه نموده است و با توجه به اینکه نیم فصل دوم نیز شروع نشده است نیازی به پرداخت تمام و کمال قرارداد او نیست.

در هر صورت آنچه معین است باشگاه پرسپولیس مکلف به پرداخت حداقل 300 هزار دلار دیگر به کالدرون است تا کالدرون با وجود حضور شش ماهه در فوتبال ایران، نزدیک به 600 هزار دلار از پرسپولیس دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم به پرداخت مبلغ قرارداد کالدرون ندارد و می خواهد این پرونده را در صورت شکایت مرد آرژانتینی در کمیته انضباطی فیفا پیگیری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67528

به "میزان بدهی پرسپولیس به کالدرون: حداقل 300 هزار دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان بدهی پرسپولیس به کالدرون: حداقل 300 هزار دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید