مینی بوس های ساخت داخل در راه خطوط اتوبوسرانی

به گزارش مجله سرگرمی، ترفع از ایجاد 9 خط ویژه مینی بوس در پایتخت تا انتهای سال جاری خبر داد.

مینی بوس های ساخت داخل در راه خطوط اتوبوسرانی

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به این نکته که تا انتها سال جاری از چند خط مینی بوس ساخت داخل رونمایی می شود و این تعداد به ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی اضافه می شود، گفت: ما باید همواره به این موضوه آگاه باشیم که نیاز پایتخت تنها اتوبوس نیست و در بسیاری از جهت ها که تقاضای سفر آن ها کم است، می توان از مینی بوس جهت جابه جایی مسافران استفاده کرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهردار تهران تأکید کرد: کلنی های تجاری، مسکونی و فرهنگی نیاز به ناوگان اتوبوسرانی دارند که ما برای سرویس دهی به بسیاری از آن ها باید در کنار اتوبوس، از مینی بوس نیز بهره ببریم.

ترفع در پاسخ به این سوال که تا آخر سال چند دستگاه مینی بوس وارد ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی پایتخت می شود، گفت: ما تا انتها اسفند ماه 9 خط ویژه مینی بوس افتتاح و مورد بهره برداری قرار می دهیم.

خرابی 10 درصدی اتوبوس ها طبیعی است/ ارائه خدمات ما به چشم شهروندان نیامد

او شرح داد: در خطوط و جهت هایی که ناوگان اتوبوس های آن فرسوده بود و تقاضای سفر برای آن جهت کم بود، مدیریت شهری این خطوط را با مینی بوس های استاندارد ساخت داخل نوسازی می کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهردار تهران در تشریح ویژگی های مینی بوس های تولید شده جهت بهره گیری در 9 خط ویژه مینی بوس پایتخت، گفت: مینی بوس ها دارای فیلتر جذب دوده، تهویه هوا و سقف بلند هستند که می توان در کنار مسافران نشسته، تعدادی از مسافران نیز به صورت ایستاده از آن استفاده کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69464

به "مینی بوس های ساخت داخل در راه خطوط اتوبوسرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی بوس های ساخت داخل در راه خطوط اتوبوسرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید