نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم ربایان

به گزارش مجله سرگرمی، 2نفر که به دلیل اختلافات مالی با مردی، نوه 3ساله او را ربوده و در قبال آزادی اش 500میلیون تومان باج خواهی کرده بودند 24ساعت بعد به دام افتادند و گروگان شان آزاد شد.

نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم ربایان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه همشهری، ظهر دوشنبه مردی به کلانتری 13علی آباد کتول در استان گلستان رفت و از ربوده شدن پسر 3ساله اش خبر داد. او گفت: پسرم جلوی خانه در حال بازی با بچه ها بود که 2سرنشین یک خودروی زانتیا او را ربودند و مدتی بعد تماس گرفتند و برای آزادی اش 500میلیون تومان پول خواستند. به دنبال این شکایت تلاش ها برای شناسایی گروگانگیران و آزادی پسر 3ساله آغاز شد.

سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان در این باره گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد تا اینکه مأموران به سرنخ هایی از آدم ربایان دست پیدا کردند که نشان می داد آنها پسربچه را در شهرستان کردکوی زندانی کرده اند. وی ادامه داد: همکارانم پس از هماهنگی با مراجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه، پیروز شدند خودروی متهمان را هنگام ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک 3ساله که در خودرو حضور داشت، هر2گروگانگیر را دستگیر کنند. به گفته فرمانده انتظامی گلستان، آدم ربایان انگیزه خود از این کودک ربایی را اختلاف مالی با پدربزرگ پسربچه اعلام کرده اند و هم اکنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127057

به "نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم ربایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم ربایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید