نستا در خاتمه فصل خداحافظی می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اظهار داشت در انتهای این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد نمود.

نستا در خاتمه فصل خداحافظی می نماید

به گزارش خبرنگاران، الساندرو نستا، مدافع پیشین تیم های لاتزیو و میلان اظهار داشت در انتهای فصل 14-2013 کفش هایش را خواهد آویخت و از دنیای بازیگری خداحافظی می نماید.

نستا که در حال حاضر برای تیم مونترال ایمپکت کانادا در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) بازی می نماید، گفت: پس از سرانجام فصل می خواهم به حرفه مربیگری روی بیاورم. البته فکر می کنم بعد از بازنشستگی ام چند ماهی استراحت کنم بعد از آن مشغول فراگیری اصول مربیگری می شوم.

نستا از آموزشگاه تیم فوتبال لاتزیو به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم ایتالیایی شد ولی در سال 2002 به تیم میلان ملحق شد و تا سال 2012 برای این تیم بازی کرد. نستا پس از یک دهه حضور در جمع روسونری ها سری A ایتالیا را به مقصد مونترال ایمپکت ترک کرد.

در سال 2004 بود که فیفا نام آلساندرو را در فهرست 125 نفره بهترین فوتبالیست های زنده دنیا قرار داد. او در سال 2006 با ایتالیا به قهرمانی جام دنیای رسید و در طول دروان حرفه ای اش عناوینی همچون 3 عنوان قهرمانی اسکودتو، 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام باشگاه های دنیا، 3 جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی جام در جام باشگاه های اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا، 4 قهرمانی سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی فوتبال کانادا به دست آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42321

به "نستا در خاتمه فصل خداحافظی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نستا در خاتمه فصل خداحافظی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید